×
×

«بابک رادمنش» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:

  • کد نوشته: 64379
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام آذر ۱۳۹۳
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logoاستاد «بابک رادمنش»، پدر «سامی یوسف» آهنگساز و خواننده بین المللی، خبر سفر این هنرمند به ایران و برگزاری کنسرت در زمستان سال جاری را تکذیب و اعلام کرد فردی که ادعا می‌کرد تهیه کننده این برنامه است، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

    +شرکت انگلیسی طرف قرارداد، نظارت مستقیم بر برنامه‌های سامی یوسف داشته و مدیریت کلیه اجراهای او را حتی در خارج از ایران نیز بسیار کنترل شده و دقیق به عهده دارد. سامی یوسف بدون کسب اجازه از این شرکت به هیچ عنوان اجازه برگزاری کنسرت در ایران را نداشته و حتی برای سفرهای آزاد و دیدار با خانواده و بستگان نیز باید تابع شرایط خاصی بوده و حتی این سفر‌ها نیز به راحتی برای او می‌سر نمی‌شود

    +عذرخواهی «موسیقی ایرانیان» از مخاطبین

    «بابک رادمنش» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» خبر داد:
  • بابک رادمنش و سامی یوسف

    بابک رادمنش و سامی یوسف

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی‌زاده: استاد «بابک رادمنش»، پدر «سامی یوسف» آهنگساز و خواننده بین المللی، خبر سفر این هنرمند به ایران و برگزاری کنسرت در زمستان سال جاری را تکذیب و اعلام کرد فردی که ادعا می‌کرد تهیه کننده این برنامه است، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

    رادمنش با اعلام این خبر به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «متأسفانه شخصی سودجو به نام «آ – ط» با معرفی خود به عنوان تهیه کننده برنامه‌های پیش روی سامی یوسف در ایران، اقدام به انتشار اخبار دروغ در رسانه‌ها کرده و درحال حاضر تحت تعقیب مقامات امنیتی می‌باشد.»

    بابک رادمنش در توضیح بیشتر این موضوع افزود: «آ – ط، با جعل امضای پسرم «سامی یوسف» و یک سری اقدامات غیر قانونی دیگر، سعی بر این داشته تا از طریق استفاده از نام سامی یوسف به اهداف سوء خود، جامه عمل پوشانده و با کلاهبرداری قرادادهایی غیر واقعی در شهرهای مختلف ایران بسته بدون اینکه عملا کنسرتی برای این خواننده محبوب تدارک دیده و به اجرا در بیاورد.»

    رادمنش درباره ارتباط «سامی یوسف» با شرکت انگلیسی طرف قراردش و کنسرتهایی که می‌تواند حتی در کل نقاط کشور برگزار کند، گفت: «این شرکت انگلیسی نظارت مستقیم بر برنامه‌های سامی داشته و مدیریت کلیه اجراهای او را حتی در خارج از ایران نیز بسیار کنترل شده و دقیق به عهده دارد. سامی یوسف بدون کسب اجازه از این شرکت به هیچ عنوان اجازه برگزاری کنسرت در ایران را نداشته و حتی برای سفرهای آزاد و دیدار با خانواده و بستگان نیز باید تابع شرایط خاصی بوده و حتی این سفر‌ها نیز به راحتی برای او می‌سر نمی‌شود. متأسفانه این شخص سودجو با رسانه‌ای کردن یک سری خبرهای دروغ با مدارکی جعلی، تنها خود را به دردسر انداخته است.»

    بابک رادمنش در ‌‌نهایت خاطر نشان کرد: «بی‌‌نهایت از این موضوع ناراحت شده و شدیدا پیگیری‌های قانونی را چند وقتی است که آغاز کرده‌ایم. امیدوارم این شخص مدعی و سودجو نتیجه کارهای غیر قانونی خود را بدست بیاورد و امیدوارم واقعا روزی بتوان شرایطی مهیا کرد تا پسرم در حضور مخاطبان خوب کشورش به کنسرت بپردازد و پاسخگوی محبت آنان باشد. مطمئن باشید اگر برنامه‌ای به این شکل در تدارک باشد و قرار بشود سامی برای کنسرت به ایران بیاید بنده شخصا خبر آن را اعلام خواهم کرد و با کمال میل زمینه را برای این موضوع مهیا خواهم کرد.»

    شایان ذکر است که رادمنش پیشنهاد کرد درصورت ایجاد مشکل برای سایت موسیقی ایرانیان کادر اجرایی و مدیریتی آن نیز می‌توانند اقدام به شکایت کنند.

    سایت «موسیقی ایرانیان» نیز بابت این اتفاق ناشایست و ایجاد تشویش و ذهنیت برای مخاطبانش، از آن‌ها پوزش می‌طلبد.

    https://musiceiranian.ir/?p=64379
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *