×
×

لطفا جواب توهین را با توهین ندهید!

  • کد نوشته: 64317
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام آذر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • «رضا صادقی» خواننده موسیقی ایران، با انتشار یادداشتی انتقادی، نسبت به هتک حرمت این روزهای فضای مجازی که بر علیه بعضی هنرمندان اتفاق افتاده است، واکنش نشان داد.

    لطفا جواب توهین را با توهین ندهید!
  • کنسرت رضا صادقی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)کنسرت رضا صادقی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت رضا صادقی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    «رضا صادقی» خواننده موسیقی ایران، با انتشار یادداشتی انتقادی، نسبت به هتک حرمت این روزهای فضای مجازی که بر علیه بعضی هنرمندان اتفاق افتاده است، واکنش نشان داد.

    در ادامه یادداشت این خواننده را بدون هیچگونه دخل و تصرف و تغییر ویراستاری دنبال کنید:

    «سلام و عرض ارادت خدمت دوستان جانم… قصدم از این پست یه درد دل دوستانه و یک خواهش سازنده است… متاسفانه مدتی هست که بى حرمتى به افراد و بد دهنى و توهین و کلا هتک حرمت در فضاى مجازى (فیسبوک و اینستاگرام و..) رواج پیدا کرده و بازهم متاسفانه انگار این مسئله داره کم کم عادى می‌شه… فحاشى و بى احترامى در ریشه فرهـنگى ما نیست بخدا، اگه از مطلبى خوشمون نمی‌اد لازم نیست بخونیم یا حتى در اون جمع بمونیم، همه نظر‌ها و عقاید در جایگاه خودش محترمه اما نپذیرفتن این موارد دلیل بر حرمت شکنى نیست. به هـر حال… خواهش و تمنایی که از شما دوستان و هوادارانم دارم، این هست که اگه حضور محترمتون در صفحات مجازى من براى همراهى من و اطلاع از فعالیتهاى من و درکل بودن کنار منه؟ که این باعث افتخارم هم هست.. لطفا بخاطر من و لطفى که به بنده دارین جواب هتاکى رو با هتاکى و توهین رو با توهـین ندید و بازهم از شما جانانم می‌خوام بطور جمعى اون شخصى که اشتبا‌ها گذرش به کوچه ما خورده و کلا باما نیست و اول ریپورت و بعد بلاک کنید تا اگاه بشه جمع هاى اصیل جایی براى یاوه گویى و بى احترامى نیست… این حرکت جمعى ما فرهـنگ احترام رو در دنیاى مجازى به بعضى‌ها اموزش می‌ده… من ادمى نیستم که اهـل بد دهنى کردن در مقابل باشم و نتیجتاً، اگه این موارد همینجور باقى بمونه، ترجیح می‌دم صفحه اینستاگرام و پرایوت کنم و شایدم ببندم….. لطفا به خواهش من توجه کنید و بازم می‌گم، وصله هاى ناجور با حتى کوچک‌ترین جمله یا حرف خارج از ادب لطفا ریپورت و بعد بلاک کنید…. عذر می‌خوام از طولانى بودن متن و اذیت کردن چشمان نازنین شما یارانم…. بنده پیر خراباتم که لطفش دائم است.. ور نه لطف شیخ و زاهـد،‌گاه هست و‌گاه نیست.. ماباهـمیم….»

    https://musiceiranian.ir/?p=64317
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *