×
×

با آهنگسازی و تنظیم حسام‌الدین ناصری و ترانه‌سرایی حمید فلق‌بیگی

  • کد نوشته: 6428
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۱۶ام دی ۱۳۸۹
  • ۰
  • بابک قدمایی خواننده پاپ کشور، ˝ قلب شیران˝ را با فضایی متفاوت در جام فوتبال ملت‌های آسیا می‌خواند. به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، بابک قدمایی خواننده پاپ در این باره  اظهار کرد: ترانه “قلب شیران” اثری کاملا ایرانی است که برای حمایت و تشویق نمایندگان وطن‌مان در جام فوتبال ملت‌های آسیا با آهنگسازی و تنظیم […]

  • بابک قدمایی خواننده پاپ کشور، ˝ قلب شیران˝ را با فضایی متفاوت در جام فوتبال ملت‌های آسیا می‌خواند. به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، بابک قدمایی خواننده پاپ در این باره  اظهار کرد: ترانه “قلب شیران” اثری کاملا ایرانی است که برای حمایت و تشویق نمایندگان وطن‌مان در جام فوتبال ملت‌های آسیا با آهنگسازی و تنظیم حسام‌الدین ناصری و ترانه‌سرایی حمید فلق‌بیگی اجرا می‌شود.

    وی افزود: این اثر فضای شادی را درخود دارد که سبب ایجاد شور و هیجان بیشتر برای تماشاگران و ایجاد انگیزه برای بازیکنان می‌شود.

    این هنرمند با اشاره به سازبندی گروه اجرایی این قطعه اظهار کرد: در این اثر از سازهای بادی و برنجی، کوبه‌ای، آکاردئون، پیانو و البته هم‌چنین سازهای زهی استفاده شده تا فضایی شاد و پرهیجان استفاده شده است.

    قدمایی درباره عنوان این اثر توضیح داد: قلب شیران، نماد بازیکنان کشورعزیزمان ایران است که هم چون شیری قدرتمند به میدان جنگ رفته و افتخار می‌آفرینند. آن‌ها قلب کشور و مردمان این کشور پهناور هستند.

    وی با بیان این نکته که “شهزاده‌های پارس” شعار رسمی تیم ملی ما در جام ملت‌های آسیاست، گفت: ازآن جایی که این اثربرای مردم ایران و نمایندگان آن‌ها در بازی‌های آسیایی ساخته شده، برروی این دو نماد مهم خلیج‌فارس و شعار تیم‌ملی تاکید فراوان داشته و آن را ترجیع‌بند اثر خود کرده‌ام تا این شهزادگان و فرزانگان و نمایندگان بدانند قلب شیران مردمان کشورما هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=6428
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *