×
×

مربوط به پخش این خواننده در برنامه های صداوسیما

  • کد نوشته: 63544
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام آبان ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • برنامه‌ گلخانه که با اجرای شاهین جمشیدی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، شب گذشته ۲۵ دقیقه برنامه در مورد مرتضی پاشایی داشت. پس از پایان این آیتم که در آن احسان علیخانی مجری تلویزون و محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ درباره مرحوم پاشایی صحبت کردند، برنامه «گلخانه» که یکی از برنامه های مشارکتی […]

    مربوط به پخش این خواننده در برنامه های صداوسیما
  • مرتضی پاشایی

    مرتضی پاشایی

    برنامه‌ گلخانه که با اجرای شاهین جمشیدی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود، شب گذشته ۲۵ دقیقه برنامه در مورد مرتضی پاشایی داشت.

    پس از پایان این آیتم که در آن احسان علیخانی مجری تلویزون و محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ درباره مرحوم پاشایی صحبت کردند، برنامه «گلخانه» که یکی از برنامه های مشارکتی صدا و سیماست، به روال همیشگی خود برگشت و به قرعه کشی در مورد محصولات محسن پرداخت.

    اجرای جمشیدی در بخش دوم برنامه باعث شد که کاربران اینستاگرام با مراجعه به صفحه این مجری در مورد اجرای او انتقاد کنند.

    جمشیدی هم در مقام دفاع متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در بخشی از آن، به دستور مدیران صدا و سیما برای نپرداختن به این مساله اشاره شده بود.

    جمشیدی درحالی از دستور مدیران صدا و سیما سخن می گوید که آیتم‌های پخش شده در برنامه‌های صدا و سیما پیش و پس از برنامه «گلخانه» گفته های او را نقض می کند.

    در هفته گذشته برنامه «۹۰» با تهیه‌کنندگی و اجرای عادل ‌فردوسی‌پور، در آیتمی به این هنرمند پرداخته بود. برنامه «گلخانه» هم هفته گذشته آیتمی را به مرتضی پاشایی اختصاص داده بود، بخش های مختلف سیما و از جمله ۲۰:۳۰ با خانواده پاشایی مصاحبه کرد.

    پس از برنامه «گلخانه» هم برنامه «هفت» با تهیه کنندگی و اجرای محمود گبرلو، در دو بخش به این هنرمند پرداخت، در ابتدای این برنامه آیتمی در مورد او پخش شد و پس از آن مریلا زارعی هم از این هنرمند و هنر او سخن گفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=63544
       
    برچسب ها مرتضی پاشایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *