×
×

به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده»

  • کد نوشته: 62907
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام آبان ۱۳۹۳
  • دیدگاه‌ها برای به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» بسته هستند
  • hot-topic-logoفرزاد فرزین خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، تیتراژ سریال «آخرین سلطان» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» و تهیه کنندگی «عزیز علیزاده» را می خواند.
    +«آخرین سلطان» با نگاهی طنز و شیرین، مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد

    به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده»
  • فرزاد فرزین

    فرزاد فرزین

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: فرزاد فرزین خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، تیتراژ سریال «آخرین سلطان» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» را می خواند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، فرزاد فرزین که این روز‌ها درگیر تولید تازه ترین آلبومش است، خوانندگی تیتراژ سریال «آخرین سلطان» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» و تهیه کنندگی «عزیز علیزاده» که به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران تولید می شود را برعهده گرفت.

    امیرحسین رستمی (در نقش سیاوش رستمی)، بهاره افشاری (در نقش نسترن)، روناک یونسی (در نقش شعله)، آتش تقی‌پور (در نقش جواد)، زویا امامی ( در نقش مهین)، مانی نوری (در نقش قباد)، مهران ضیغمی (در نقش خشایار)، ساعد هدایتی  (در نقش قیدی)، لادن پروین ( در نقش خانم خسروی) و حضور رضا توکلی ( در نقش آقای بوستانی ) از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می‌پردازند.

    در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که توسط کارگردان سریال «سه‌، پنج، دو» ساخته می‌شود، آمده است: «قباد که در رویا‌ها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ بر‌تر…» تهیه کنندگی این سریال را «عزیز علیزاده» بر عهده دارد و «امین محمودی» نیز دستیار اول کارگردان است و این سریال دی ماه امسال روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

    شایان ذکر است که «آخرین سلطان» با نگاهی طنز و شیرین، مسائل فوتبال کشورمان را

    https://musiceiranian.ir/?p=62907
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.