×
×

موسیقی مایکل جکسون هیچ ارتباطی با دین نداشت

  • کد نوشته: 6260
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۹ام دی ۱۳۸۹
  • ۰
  • به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ سامی یوسف خواننده مسلمان بریتانیایی و آذربایجانی الاصل مسلمان که این روزها لقب مایکل جکسون اسلامی بر او نهاده اند، از پذیرش این لقب خودداری می کند و می گوید من شبیه این خواننده نیستم. سامی یوسف به رسانه های اسلامی گفته است من آهنگ ها و […]

  • به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ سامی یوسف خواننده مسلمان بریتانیایی و آذربایجانی الاصل مسلمان که این روزها لقب مایکل جکسون اسلامی بر او نهاده اند، از پذیرش این لقب خودداری می کند و می گوید من شبیه این خواننده نیستم.

    سامی یوسف به رسانه های اسلامی گفته است من آهنگ ها و موسیقی های دینی و با مضامین اسلامی را برای مخاطب خود تولید می کنم؛ درحالی که موسیقی مایکل جکسون هیچ ارتباطی با دین نداشت و بعضا برخی مضامین آن کاملا با شریعت اسلامی در تعارض بود.

    یوسف که با نشریه ترکیه ای “زمان” و به مناسبت انتشار آلبوم جدیدش با عنوان “where were you are” سخن می گفت، از موسیقی های تندی همچون “راک” و “پاپ” انتقاد کرد و گفت: «این نوع اوصاف با کار دینی من هماهنگ نیست؛ رسالت دینی من و موسیقی اسلامی من چیز دیگری غیر از موسیقی های خشن رایج است.»

    “یوسف” اضافه کرده که دوست دارد مردم و مسلمانان او را با نام سازنده موسیقی مناسب و خوب بشناسند نه کسی که با موسیقی پاپ یا راک در ارتباط است. او می گوید این منظور در آلبوم جدیدم هویداست.

    آلبوم “المعلم” نخستین آلبوم موسیقی اسلامی سامی یوسف بود که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و موجبات شهرت فراوان او را در جهان اسلام فراهم آورد.

    https://musiceiranian.ir/?p=6260
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *