×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 62520
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲ام آبان ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoویدئوی کامل کنسرت «سلمان سالک» با اجرای قطعاتی از استاد فقید «محمدرضا لطفی» با همراهی تنبک «مجید علیزاده» که ۱۱ مهرماه امسال در تالار رودکی شهر تهران برگزار شد، برای انتشار در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت.

    +در ادامه می توانید ویدئوی بخش دوم این کنسرت را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • lotfiموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: ویدئوی کامل کنسرت «سلمان سالک» با اجرای قطعاتی از استاد فقید «محمدرضا لطفی» با همراهی تنبک «مجید علیزاده» که ۱۱ مهرماه امسال در تالار رودکی شهر تهران برگزار شد، برای انتشار در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در ابتدای این اجرا سلمان سالک گفت: «این قطعات را به یاد استاد محمدرضا لطفی و به پاس خدمات ۴۰ ساله این استاد برای موسیقی ایرانی می نوازد.»

    سالک در ادامه افزود «قطعاتی که انتخاب کرده ایم از تأثیرگذارترین قطعات استاد در سالهای ۵۵ تا ۷۵ است که در مایه بیات اصفهان و شور و آوازهای شور می باشد، هرگز کسی نخواهد توانست که این قطعات را به خوبی خود استاد لطفی اجرا کند و من فقط قصد دارم تا جایی که در توانم هست شیوه نوازندگی استاد را رعایت کنم.»

    در این کنسرت، سلمان سالک به همراه مجید علیزاده، قطعاتی به یاد ماندنی از استاد لطفی را در مایه های بیات اصفهان، شور، ابوعطا، بیات کرد و دشتی و فرود به بیات اصفهان اجرا کردند که با استقبال حاضران نیز روبه رو شد.

    شایان ذکر است که این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوی مهربانی» به روی صحنه رفت.

    در ادامه می توانید ویدئوی بخش دوم این کنسرت را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید. (از اینجا هم بخش اول را ببینید)

    + دانلود ویدئو

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=62520
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *