×
×

این قطعه از سوی «علی بهرامی فرد» به مخاطبین «موسیقی ایرانیان» تقدیم شده است

  • کد نوشته: 62481
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲ام آبان ۱۳۹۳
  • ۹ دیدگاه
  • قطعه شنیدنی «حریر» از مجموعه «راهه» اثر جدید «علی بهرامی فرد» آهنگساز و نوازنده برجسته سنتور که چندی پیش توسط انتشارات «نقطه تعریف» منتشر و راهی بازار شد، برای دانلود در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته و به مخاطبین این رسانه تقدیم شده است.
    +آلبوم «راهه» در ۹ بخش شامل قطعاتی برای تکنوازی، دو نوازی و گروه نوازی سنتور است

    این قطعه از سوی «علی بهرامی فرد» به مخاطبین «موسیقی ایرانیان» تقدیم شده است
  • علی بهرامی فرد

    علی بهرامی فرد

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی‌زاده: قطعه شنیدنی «حریر» از مجموعه «راهه» اثر جدید «علی بهرامی فرد» آهنگساز و نوازنده برجسته سنتور که چندی پیش توسط انتشارات «نقطه تعریف» منتشر و راهی بازار شد، برای دانلود در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته و به مخاطبین این رسانه تقدیم شده است.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم «راهه» در ۹ بخش شامل قطعاتی برای تکنوازی، دو نوازی و گروه نوازی سنتور است که از ویژگی‌های این مجموعه، می‌توان به استفاده از ساز‌های با گستره صوتی و صدادهی نامتعارف در کنار رویکردی متفاوت به موسیقی نواحی ایران اشاره کرد.

    شایان ذکر است که از آثار این آهنگساز در زمینه ساز سنتور، پیش از این مجموعه «ز بعد ما» برای گروه سنتورنوازان و کتابهای «سایه»، «فراق» و «چشم انداز» منتشر شده است، همچنین همنوازی وی با استاد کیهان کلهر در آلبوم «تنها نخواهم ماند» در کنار کنسرت‌های متعدد در کشورهای مختلف، موفق به دریافت جوایزی از جمله «اثر برگزیده ژانر موسیقی ملل توسط نشریه سانگ لاینز و اثر برگزیده آی تیونز و شبکه متزو گردیده است.

    در ادامه می توانید  قطعه شنیدنی «حریر» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه شنیدنی «حریر»

    آنلاین بشنوید:

    jeld1

    https://musiceiranian.ir/?p=62481
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *