×
×

همراه با «احمد پژمان» به همت موسسه فرهنگی هنری نگاه سبز هنرآوران

  • کد نوشته: 62432
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام مهر ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • احمد پژمان آهنگساز پیشکسوت کشورمان مستر کلاس آهنگسازی خود را در تهران برگزار می کند. در این مستر کلاس ها که از روز گذشته به همت موسسه فرهنگی هنری نگاه سبز هنرآوران برگزار شده، مباحث آهنگسازی تدریس می شود. این کلاسها هر شنبه و سه شنبه از از ساعت ۱۰ تا ۱۵ برگزار می شود […]

  • 13850احمد پژمان آهنگساز پیشکسوت کشورمان مستر کلاس آهنگسازی خود را در تهران برگزار می کند.

    در این مستر کلاس ها که از روز گذشته به همت موسسه فرهنگی هنری نگاه سبز هنرآوران برگزار شده، مباحث آهنگسازی تدریس می شود.

    این کلاسها هر شنبه و سه شنبه از از ساعت ۱۰ تا ۱۵ برگزار می شود که علاقمندان جهت حضور در این کلاس های می توانند با شماه تلفنهای ۸/۸۸۹۸۹۹۳۵ تماس حاصل کنند.

    مستر کلاس آهنگسازی احمد پژمان در مکان این موسسه واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از تقاطع فاطمی قبل از یوسف آباد خیابان بوعلی سینای شرقی پلاک ۲۶ واحد برگزار می شود.

    احمد پژمان از دوره دبیرستان به فراگیری ویولن نزد حشمت سنجری پرداخت و تئوری موسیقی را نزد حسین ناصحی فراگرفت. پس از چندی به عنوان نوازنده‌ ویولن به ارکستر سمفونیک تهران راه یافت و در دوره رهبری سنجری و هایمو تویبر در ارکستر حضور داشت. در سال ۴۳ بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی در دانشسرای عالی، با اخذ بورسیه راهی اتریش شد و در آکادمی موسیقی وین نزد اساتیدی چون توماس کریستین داوید، آلفرد اوهل، هانس یلینک به تحصیل آهنگسازی پرداخت. بعد از پایان تحصیلات به ایران بازگشت و به عنوان آهنگساز تالار رودکی و استاد موسیقی دانشگاه تهران به کار مشغول شد. از آثار او در این دوره می‌توان به “اپرای جشن دهقان”، “اپرای دلاور سهند” و “اپرای سمندر” اشاره کرد که قبل از انقلاب در تالار وحدت اجرا شدند. در سال ۱۳۵۴ برای ادامه تحصیلات در مقطع دکترای آهنگسازی راهی دانشگاه کلمبیا (نیویورک) شد. از استادان او در این دوره میتوان به ولادیمیر اوساچوسکی، جک بیزن، بولانت آرل اشاره کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=62432
       
    برچسب ها احمد پژمان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *