×
×

حضور مهرداد نصرتی، امید حاجیلی و زهرا عاملی به عنوان کارشناس

  • کد نوشته: 61126
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • دور جدید برنامه آکادمی موسیقی هزارصدا از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ مهرماه در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران آغاز می‌شود.
    +اجرای خواننده مهمان مهرداد شهسوارزاده در این برنامه و رونمایی قطعه ای از اهورا ایمان

    حضور مهرداد نصرتی، امید حاجیلی و زهرا عاملی به عنوان کارشناس
  • هزار صدا

    هزار صدا

    دور جدید برنامه آکادمی موسیقی هزارصدا از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ مهرماه در بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران آغاز می‌شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این برنامه خوانندگان جوان آثار خود را در مقابل تماشاگران و کارشناسان و ستاره‌های مطرح آهنگسازی، ترانه و خوانندگی اجرا می‌کنند و در پایان نفرات برگزیده گروه کارشناسی و مردمی انتخاب می‌شود و به فینال راه پیدا می‌کند. این برنامه با مدیریت و اجرای آرش نصیری، روزنامه نگار مطرح موسیقی از شهریور سال ۱۳۹۲ و در ژانر موسیقی پاپ آغاز شد و فینال آن دور از مسابقات در تالار اندیشه حوزه هنری و با استقبال گسترده هواداران موسیقی برگزار شد. در سال جدید بخش موسیقی اصیل ایرانی هزار صدا در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرد که سه برنامه آن با موفقیت برگزار شد و حالا در دور جدید این برنامه، هم در بخش موسیقی پاپ و هم در بخش موسیقی اصیل ایرانی در نیاوران آغاز خواهد شد. بنابر برنامه، از این پس، دومین شنبه هر ماه برنامه هزارصدای پاپ و چهارمین شنبه هر ماه برنامه هزارصدای اصیل ایرانی برگزار می‌شود.

    در اولین برنامه پاپ، مهرداد نصرتی به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم، امید حاجیلی به عنوان کارشناس خوانندگی و زهرا عاملی به عنوان کارشناس ترانه به نقد و بررسی آثار خوانندگان، آهنگسازان و ترانه‌سرایان جوان خواهند پرداخت و در پایان برنامه برنده نظرسنجی مردمی به صورت پیامکی و برنده کارشناسی هم توسط کارشناسان معرفی خواهد شد.

    در این برنامه همچنین از یکی از آثار تازه اهورا ایمان رونمایی خواهد شد و پایان‌بخش برنامه هم اجرای افتخاری خواننده خوش صدای موسیقی پاپ، مهرداد شهسوارزاده است. همچنین لابلای برنامه میان برنامه های متنوعی نیز اجرا خواهد شد که رونمایی آلبوم و اجرای خواننده نوجوان مهرشاد حیدری از آن جمله است.
    این برنامه در ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز شنبه برگزار خواهد شد.‌

    https://musiceiranian.ir/?p=61126
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *