×
×

امید حاجیلی «موج مثبت» را به دبی می‌برد!

  • کد نوشته: 61054
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • پس از برگزاری چند کنسرت در داخل کشور، «امید حاجیلی» با همراهی گروهش برای اجرای برنامه راهی امارات می‌شود. گروه حاجیلیتو ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴ مصادف با ۲۴ مهر ۱۳۹۳ در دبی کنسرت برگزار خواهد کرد.+پوستر و جزئیات این کنسرت را در ادامه دنبال کنید

    امید حاجیلی «موج مثبت» را به دبی می‌برد!
  • پوستر کنسرت دبی - امید حاجیلی

    پوستر کنسرت دبی – امید حاجیلی

    پس از برگزاری چند کنسرت در داخل کشور، «امید حاجیلی» با همراهی گروهش برای اجرای برنامه راهی امارات می‌شود. گروه حاجیلیتو ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴ مصادف با ۲۴ مهر ۱۳۹۳ در دبی کنسرت برگزار خواهد کرد.

    امید حاجیلی در خصوص این کنسرت گفت: «از آنجایی که این اولین اجرایمان در خارج از کشور است، با انگیزه و انرژی بالا به دیدار هموطنانمان در دبی می‌رویم تا همراه با کسانی که به دیدن کنسرت ما می‌آیند شب خاطره انگیزی رقم بزنیم. همانند کنسرتهایمان در داخل کشور، برای ا:۸.۹ن برنامه هم قطعات شاد و پرانرژی در نظر گرفته ایم و بمب انرژی را در کنار ایرانیان دبی می‌ترکانیم!»

    گفتنی است در این کنسرت که در سالن مجلل Ductak Hall امارات مال دبی برگزار می‌شود، اعضای اصلی گروه حاجیلیتو که در داخل کشور با حاجیلی روی استیج می‌روند، حضور دارند و «محسن شریفیان» هم به عنوان نوازنده ی میهمان وی را همراهی خواهد کرد.

    علاقه مندان برای کسب اطلاعات در خصوص این کنسرت در دبی با تلفن ۰۵۶۶۰۷۷۲۷۷ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=61054
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *