×
×

سرپرست گروه کولی خبر داد:

  • کد نوشته: 60225
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۸ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • سرپرست گروه موسیقی فلامنکوی «کولی» از تمدید کنسرت گروه خود در مهرماه خبر داد و گفت: این کنسرت در روز چهارم مهرماه در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

    سرپرست گروه کولی خبر داد:
  •  گروه موسیقی فلامنکوی «کولی»

    گروه موسیقی فلامنکوی «کولی»

    موسیقی ایرانیان: سرپرست گروه موسیقی فلامنکوی «کولی» از تمدید کنسرت گروه خود در مهرماه خبر داد و گفت: این کنسرت در روز چهارم مهرماه در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

    بهروز فرمانی با اعلام این خبر افزود: پیش از این گروه کولی در روز ۱۳ شهریور ماه در همین تالار کنسرتی با اجرای بزرگان عرصه فلامنکو برگزار کرد. در واقع کنسرت پیش رو ، تمدیدی از آن کنسرت است که در میان شور و استقبال مخاطبانمان برگزار شد.

    این نوازنده کاخن همچنین تاکید کرد: گروه فلامنکوی «کولی» با اجرای قطعاتی از موسیقی فلامنکوی بزگران این عرصه، در صدد است تا این موسیقی را در میان مردم فراگیر کند هرچند ذهنیت مردم در این زمینه به درک و شعور بالایی رسیده است.

    گروه «کولی» به سرپرستی بهروز فرمانی و نوازندگی سعید نجفی با اجرای قطعات جاودانه ای از موسیقی فلامنکوی هنرمندان مطرح دنیا در ساعت ۲۱ چهارم مهرماه در تالار ایوان شمس روی صحنه می رود.

    قیمت بلیتهای این کنسرت ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان است وعلاقه مندان میتوانند برای خرید اینترنتی آن ازطریق سامانه اینترنتی http://www.iranconcert.com اقدام کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=60225
       
    برچسب ها کولی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *