×
×

شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 59952
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت «تو» اثر جدید «حمید متبسم» توسط گروه موسیقی «مضراب» و به خوانندگی «سالار عقیلی»، ۲۸ شهریور ماه سال جاری در سالن تربیت معلم شهر قزوین برگزار می‌شود.
    +خرید اینترنتی بلیت این کنسرت

    شهریور ماه سال جاری
  • کنسرت تو

    کنسرت تو

    موسیقی ایرانیان: کنسرت «تو» اثر جدید «حمید متبسم» توسط گروه موسیقی «مضراب» و به خوانندگی «سالار عقیلی»، ۲۸ شهریور ماه سال جاری در سالن تربیت معلم شهر قزوین برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار، در این کنسرت، حمید متبسم واژه «تو» از منظر تمامی شاعران ایرانی را مدنظر گرفته و بر اساس آن به آهنگسازی پرداخته است در واقع نوع نگاه و ذهنیت هر شاعر به این واژه متفاوت بوده که در این پروژه موسیقایی نیز تمام این نگاه‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

    این کنسرت ۲۸ شهریورماه در قزوین برگزار می‌شود که علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت برای خرید اینترنتی و فروشگاه سه ستاره و استودیو کاپیتال برای خرید گیشه‌ای مراجعه کنند.

    کنسرت «تو» که به همت موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار برگزار می‌شود، بعد از قزوین، ۱۱ مهرماه در دو سانس در برج میلاد تهران نیز برگزار می‌شود.

    بلیتهای کنسرت تهران به صورت اینترنتی در سایت www.iranconcert.com و گیشه‌ای در مراکزی چون پرشیا (۸۳۸۸۰-۰۲۱)، ققنوس (۲۲۷۲۸۰۰۷ -۲۲۷۳۸۰۰۷)، نگین (۸۸۰۸۶۳۶۳)، پاز (۲۲۵۸۷۸۴۶)، دارینوش (۲۲۰۰۰۴۰۰) و کافه کهن (۸۸۵۹۲۷۷۱) به فروش می‌رسد.

    https://musiceiranian.ir/?p=59952
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *