×
×

هفته دوم از شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 58757
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت «حسام الدین سراج» خواننده موسیقی ایرانی، هفته دوم از شهریور ماه سال جاری در برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.
    +این کنسرت به سرپرستی و رهبری همایون رحیمیان برگزار می شود

    هفته دوم از شهریور ماه سال جاری
  • حسام الدین سراج

    حسام الدین سراج

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: کنسرت «حسام الدین سراج» خواننده موسیقی ایرانی، هفته دوم از شهریور ماه سال جاری در برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت به سرپرستی و رهبری همایون رحیمیان، طی دو شب از تاریخ ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد شهر تهران برگزار می‌گردد.

    حسام الدین سراج به همراه این ارکستر ۷۰ نفره متشکل از سازهای بادی چوبی، زهی و سازهای ایرانی، به اجرای قطعاتی از آلبوم «نگاه آسمانی» و چند قطعه انتخاب شده دیگر خواهد پرداخت. «ملکا» و «معشوقه به سامان شد» از جمله این قطعات خاطره انگیز و پرطرفدار وی می‌باشد که در این کنسرت تقدیم مخاطبان و علاقمندان می‌گردد.

    شایان ذکر است که آلبوم نگاه آسمانی شامل قطعاتی با نام‌های شب عاشقانه بی‌دل، مرغ باغ ملکوت، نشان بی‌نشان، ‌ای عاشقان، رخ مهتاب، دل آرا و باد صبا توسط انتشارت سروش و بر روی اشعاری از سعدی، مولانا، خواجوی کرمانی، حافظ و شفق سال‌ها پیش وارد بازار شد.

    علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط این کنسرت به سامانه www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=58757
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *