×
×

کنسرتی فوق العاده از یک آلبوم فوق العاده!

  • کد نوشته: 58722
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • بعد از انتشار آلبوم «فوق العاده» با صدای «بهنام صفوی» در اردیبهشت سال جاری، این خواننده پاپ، به اتفاق مجموعه همراه خود در تدارک کنسرتی متفاوت و ترکیب اجرایی وی‍ژه‌ای برای سی‌ام شهریور ماه در سالن میلاد می‌باشد.
    +صفوی در حال حاضر، در تدارک مراحل پیش‌تولید آلبوم جدیدش است

    کنسرتی فوق العاده از یک آلبوم فوق العاده!
  • بهنام صفوی

    بهنام صفوی

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: بعد از انتشار آلبوم «فوق العاده» با صدای «بهنام صفوی» در اردیبهشت سال جاری، این خواننده پاپ، به اتفاق مجموعه همراه خود در تدارک کنسرتی متفاوت و ترکیب اجرایی وی‍ژه‌ای برای سی‌ام شهریور ماه در سالن میلاد می‌باشد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت که صفوی سعی دارد با رویکردی جدید و نگرشی متفاوت‌تر نسبت به آثار اجرا شده پیشین خود بر صحنه ظاهر شود، تمامی قطعات به صورت الکترونیک تنظیم خواهد شد و علاوه بر قطعات آلبوم «فوق العاده» که بخش بزرگی از این مجموعه را در بر می‌گیرد گلچینی از آلبوم‌های «آرامش» و «عشق من باش» نیز به اجرا در خواهد آمد.

    آلبوم «فوق‌العاده»، ۲۴ اردیبهشت ماه توسط موسسه «آوای هنر» وارد بازار موسیقی شد، در این آلبوم سیدمحمد کاظمی و مریم اسدی به عنوان ترانه‌سرا، کوشان حداد و غلامرضا صادقی تنظیم‌کننده حضور دارند. فوق العاده، خاطره، اولین قرار، فهمید، آشتی، بگو آره، رفیقم باش، یادته، چندبار عاشق شدی، سوءتفاهم و چقدر خوبه قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

    شایان ذکر است که بهنام صفوی، در حال حاضر در تدارک مراحل پیش‌تولید آلبوم جدیدش نیز می‌باشد و تا چند وقت دیگر ضبط قطعات این اثر را آغاز خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58722
       
    برچسب ها بهنام صفوی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *