×
×

همراه با ارکستر سمفونیک تهران

  • کد نوشته: 58640
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • «کیتارو» موسیقیدان شهیر ژاپنی و خالق اثر فراموش نشدنی موسیقی متن مستند «جاده ابریشم» همراه با ارکستر سمفونیک تهران، در ایران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
    +در این برنامه قطعات به‌یادماندنی از این هنرمند که بار‌ها از رادیو و تلویزیون ایران نیز پخش و شنیده شده است، اجرا می‌شود

    همراه با ارکستر سمفونیک تهران
  • کیتارو

    کیتارو

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: «کیتارو» موسیقیدان شهیر ژاپنی و خالق اثر فراموش نشدنی موسیقی متن مستند «جاده ابریشم» همراه با ارکستر سمفونیک تهران، در ایران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پس از چند سال که صحبت از حضور و اجرای کیتارو در ایران بود و هر سری نیز به دلایلی این اتفاق لغو می‌شد، بالاخره این هنرمند جهانی اواخر مهرماه سال جاری به تهران سفر می‌کند و همراه با ارکستر سمفونیک تهران در سالن وزارت کشور به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    کنسرت کیتارو، تاریخ‌های بیست و سوم و بیست و چهارم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و در این برنامه قطعات به‌یادماندنی از این هنرمند که بار‌ها از رادیو و تلویزیون ایران نیز پخش و شنیده شده است، اجرا می‌شود.

    این هنرمد ژاپنی تاکنون قطعات خاطره انگیز و محبوب بسیاری را خلق کرده که از جمله آن‌ها ساخت موسیقی مجموعه تلویزیونی مستند «جاده ابریشم» است، نمایش این مستند و انتشار آلبوم آن، موجی از شهرت و محبوبیت بین المللی را برای او به همراه آورد که در ‌‌نهایت به بردن جایزه گرمی و گلدن گلوب و ساخت موسیقی فیلم «بهشت و زمین» برای الیور استون منجر می‌شود، وی تاکنون ۳۰ آلبوم منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. برای مثال از آلبوم «روشنی یک روح» تاکنون فقط در آمریکا حدود دو میلیون نسخه به فروش رفته است.

    موفقیت‌ها و شهرت جهانی کیتارو باعث شد تا او سفرهای خود را به سراسر جهان آغاز کند و به دنبال آن، شش آلبوم قبلی خود را با نام‌های «سفر کیهانی» (Astral voyage)، «داستان کامل ماه» (Full moon story)، «هزاران سال» (Millennia)، «هند» (India)، «ابر نقره‌ای» (silver cloud) و «آسیا» (Asia) کامل‌تر و آلبوم جدیدی نیز با عنوان «به سوی غرب» (Towards the west) منتشر کرد.

    موسیقی ایرانیان امیدوار است این کنسرت طبق برنامه ریزی انجام شده و بدون هیچ مشکلی، این بار برگزار شود تا هنردوستان ایرانی از کنسرت «کیتارو» ‌‌نهایت لذت را ببرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=58640
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *