×
×

«علیرضا قربانی» در «بوشهر» به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 58615
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۱ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۳ در گرما و شرجی شدید سواحل خلیج فارس، بندر بوشهر برای نخستین بار پذیرای حضور نغمه‌خوان موسیقی ایران زمین «علیرضا قربانی» بود.

    «علیرضا قربانی» در «بوشهر» به روی صحنه رفت
  • علیرضا قربانی در بوشهر

    علیرضا قربانی در بوشهر

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۳ در گرما و شرجی شدید سواحل خلیج فارس، بندر بوشهر برای نخستین بار پذیرای حضور نغمه‌خوان موسیقی ایران زمین «علیرضا قربانی» بود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت توسط مؤسسه نشر موسیقی دی بآذر با هدف حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت تحت پوشش انجمن دوقلوهای آفتاب برگزار گردید.

    کنسرت ارکسترال مدار صفر درجه توسط گروه «آهنگ اشتیاق» به سرپرستی «علیرضا قربانی» در سالن سینمای شهید آوینی بوشهر در چهار سانس اجرا گردید و قطعاتی از زنده‌یاد همایون خرم، علی تجویدی، فردین خلعتبری و مهیار علیزاده را اجرا نمودند. همچنین آهنگ تیتراژ سریالهای تلویزیونی مدار صفر درجه و شب دهم از جمله آهنگهای اجرا شده در این شب‌ها بودند.

    استقبال مردم از این کنسرت، بی‌نظیر و غیرقابل پیش‌بینی بود. در بخشی از کنسرت علیرضا قربانی ضمن تشکر از برگزارکنندگان برنامه و مسئولین، از حضور گرم و صمیمی حاضرین در سالن تشکر نمودند. ایشان در آخرین سانس از برنامه اشاره کردند در کنسرتهای اجرا شده در شهرستان‌ها، بیشترین انرژی را از مردم بوشهر گرفته‌اند، به طوریکه با همراهی «سامان صمیمی» قطعهٔ ساز و آوازی را به صورت بداهه نوازی اجرا کردند.

    در این کنسرت محسن عبادی (نوازنده ویلن)، بصیر خاموشی (نوازنده ویلن سل)، حسام حسینی (نوازنده ویلن سل)، حسام ناصری (نوازنده فلوت)، حسام صدفی‌نژاد (نوازنده ابوا)، فراز عقیلی (نوازنده پیانو)، حامد قدسی (نوازنده کنترباس)، زکریا یوسفی (نوازنده پرکاشن) و سامان صمیمی (ارکس‌تر مایس‌تر و نوازنده ویلن) علیرضا قربانی را همراهی نمودند.

    در پایان اجرای شب آخر، لوح سپاسی از سوی مؤسسه نشر موسیقی دی بآذر توسط معاون استاندار و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به آقای قربانی اهدا گردید.

    https://musiceiranian.ir/?p=58615
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *