×
×

۱۹ و ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۳ در شهر اهواز

  • کد نوشته: 57774
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام مرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • «احسان خواجه ‌امیری» خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران پس از سه سال در شهر اهواز به روی صحنه می رود.
    +خواجه امیری با همکاری چهره هایی چون روزبه بمانی، بهروز صفاریان، علیرضا افکاری، مهرداد نصرتی، علیرضا کهن دیری و حسین غیاثی در صدد تولید آلبوم جدید است

    ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۳ در شهر اهواز
  • پوستر کنسرت احسان خواجه امیری

    پوستر کنسرت احسان خواجه امیری

    موسیقی ایرانیان – آرتین ولی اللهی: «احسان خواجه ‌امیری» خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران پس از سه سال در شهر اهواز به روی صحنه می رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، بالاخره پس از مدتها انتظار مخاطبین موسیقی خوزستان، با موافقت مسئولین و صدور مجوز از سوی مراجع ذیصلاح «احسان خواجه امیری» در این استان کنسرت برگزار می‌کند.

    این خواننده که چندی پیش قطعه «دروازه‌های دنیا» را به عنوان قطعه رسمی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ تولید و منتشر کرد و با واکنش‌های گوناگونی روبرو شد، برگزاری تور کنسرت‌هایش در نقاط مختلف کشور را از سر گرفته است.

    خواننده آلبوم موفق «عاشقانه‌ها»، ۱۹ و ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ به تهیه کنندگی «محمدحسین مقدم»، «رضا آشوری» و «میلاد کرامت» و به همت موسسه دلارام جوان، در سالن سینما هلال اهواز به اجرای برنامه می‌پردازد تا به انتظار هوادارانش در این خطه پایان دهد.

    بلیت فروشی برای این کنسرت از طریق سایت اینترنتی www.200001888.com انجام می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های ۴۴۴۵۹۲۶ و ۴۴۴۵۹۱۷ (۰۶۱۱) تماس حاصل نمایند.

    «هومن نامداری» رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را در این کنسرت بر عهده خواهد داشت.

    گفتنی است خواجه امیری با همکاری چهره هایی چون روزبه بمانی، بهروز صفاریان، علیرضا افکاری، مهرداد نصرتی، علیرضا کهن دیری، حسین غیاثی و… در صدد تولید آلبوم جدید خود است.

    https://musiceiranian.ir/?p=57774
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *