×
×

با اجازه صاحب و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 57300
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • قطعه «پرده بی پرده» از آلبوم «بی برگی» با صدای «امیرمحمد تفتی» و موسیقی «پویا سرایی» با اجازه صاحب و از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +آلبوم «بی برگی» چندی پیش راهی بازار شد

    با اجازه صاحب و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • روی جلد آلبوم «بی برگی» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    روی جلد آلبوم «بی برگی» (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه «پرده بی پرده» از آلبوم «بی برگی» با صدای «امیرمحمد تفتی» و موسیقی «پویا سرایی» با اجازه صاحب و از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم «بی برگی» بخشی از مجموعه همکاری های امیرمحمد تفتی بعنوان خواننده و پویا سرایی نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ایرانی در قالب آلبومی به همین نام در روزهای پایانی خرداد ماه، منتشر شد.

    این آلبوم شامل دو برنامه مجزا در مایه های سه گاه و بیات ترک است که هر کدام شامل تصانیف و ساز وآواز هستند. همچنین آخرین قطعه ی این آلبوم نیز قطعه گریه عارف بر اساس تصنیف «گریه گن که گر …» اثر عارف قزوینی است که در سال ۱۳۸۸، در سوگ استاد پرویز مشکاتیان، توسط پویا سرایی و امیرمحمد تفتی بازخوانی و تنظیمِ مجدد شده است.

    در این اثر شروین مهاجر(کمانچه و کمانچه آلتو)، آزاد میرزاپور و علی اصغر عربشاهی (تار)، پاشا هنجنی (نی)، پویا سرایی (سنتور و تمبک)، علی پژوهشگر(عود)، بهناز بهنام نیا (عود)، حامد افشاری (فیچک باس در قطعه گریه عارف) و مصباح قمصری (بم کمان) به عنوان نوازنده حضور دارند.

    از جمله دیگر نکات قابل آلبوم «بی برگی»، توجه به فرهنگ ساز و آواز و اجرای تکنوازی و جواب آواز توسط شهرام میرجلالی(تار) و حمیدرضا زبردست (نی) در بخش عمده ای از آلبوم بی برگی است.

    شایان ذکر است که این اثر در استودیو پاپ (حمید رضا آداب و کامبیز شاهین مقدم)، استودیو مهرآوا (علی پورمقدم) و به تهیه کنندگیِ امیر محمد تفتی تولید شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «بی برگی» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت بییپ تونز نیز قابل خرید است.

    در ادامه می توانید برای آشنایی با این اثر، قطعه «پرده بی پرده» با شعری از مولانا را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «پرده بی پرده»

    https://musiceiranian.ir/?p=57300
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *