×
×

کنسرت «سون» در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 57293
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام تیر ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی هفت (سون) بعد از آخرین کنسرت خود در خرداد ماه سال جاری، این روز‌ها مشغول آماده سازی قطعات جدیدی برای یک مجموعه دیگر در قالب یک آلبوم می‌باشد، علاوه بر آن به دنبال اخذ مجوز برای اجرای کنسرت در تهران و شهرستان‌های دیگر نیز هستند تا مثل همیشه انتظار هواداران و مخاطبان بی‌شمار خود را برآورده سازد.
    +آرش قنادی در گفتگو با موسیقی ایرانیان: همیشه در کار ما عشق وجود دارد

    کنسرت «سون» در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود
  • گروه موسیقی سون

    گروه موسیقی سون

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: گروه موسیقی هفت (سون) بعد از آخرین کنسرت خود در خرداد ماه سال جاری، این روز‌ها مشغول آماده سازی قطعات جدیدی برای یک مجموعه دیگر در قالب یک آلبوم می‌باشد، علاوه بر آن به دنبال اخذ مجوز برای اجرای کنسرت در تهران و شهرستان‌های دیگر نیز هستند تا مثل همیشه انتظار هواداران و مخاطبان بی‌شمار خود را برآورده سازد.

    آرش قنادی، سرپرست، نوازنده و خواننده گروه موسیقی هفت، در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» با اشاره به این موضوع عنوان کرد: «بعد از انتشار قطعه «ادعا» که خوشبختانه توانستیم، طعم جدیدی از موسیقی پاپ را در قالب فضایی خاص و قطعاتی به یاد ماندنی به مخاطب خود بچشانیم. در حال حاضر نیز مشغول ساخت چند قطعه جدید هستیم تا پس از پیگیری‌های لازم و ضبط و میکس قطعات و دیگر مراحل آماده سازی این مجموعه انشالله آلبوم جدیدی را روانه بازار موسیقی کنیم. اشعاری از دوستان شاعر قدیمی ما به ما پیشنهاد شده و دوستان جدیدی نیز سروده‌هایی را در اختیار ما قرار داده‌اند تا با انتخاب بهترین سروده‌ها، به ضبط قطعات بپردازیم. این روز‌ها بیشتر در حال صحبت و رایزنی با آهنگساز مجموعه هستیم تا اثر جدید خود را به بهترین شکل و در حال و هوایی متفاوت ارائه دهیم. گاهی یک هنرمند به جایی می‌رسد که هم می‌داند و هم نمی‌داند که چه باید کرد. به دنبال سبک سنگین کردن‌های متفاوت می‌رود تا از میان ایده‌های متفاوت و آپشن‌های گوناگون بهترین گزینه را انتخاب کرده و نتیجه شایسته‌ای را در دسترس مخاطبان خود قرار دهد. در این مسیر ما هم مانند بسیاری از همکارانمان و هنرمندان این عرصه، سختی‌هایی را متحمل می‌شویم و فراز و نشیب‌هایی را پشت سر می‌گذاریم. البته چون همیشه در کار ما عشق وجود دارد، این سختی‌ها را هرچه که باشد به جان می‌خریم و به امید روزهای بهتر پیش می‌رویم. البته این حساسیت‌ها و سختگیری‌ها بی‌دلیل نیست. از آنجا که ما بحمدلله در بین مخاطبان خود به خوبی شناخته شده‌ایم و هواداران ارتباط مثبت و قابل توجهی با آثار ما تا به امروز برقرار کرده‌اند، مسئولیت ما در مقابل سنگین‌تر شده و لذا باید سلیقه مخاطبان را به بهترین شکل تأمین کنیم. وقتی هنرمندی، نسبت به گذشته خود یک جهش موفق در زمینه فعالیت‌های خود انجام می‌دهد، ماندن در یک فضای تکراری و عدم آفرینش و خلاقیت از او خیلی قابل قبول نیست. این است که ما عجولانه و بدون تأمل کاری را ارائه نخواهیم داد.»

    در ادامه، قتادی در خصوص فعالیت‌های پیش رو و اجراهای زنده در آینده نزدیک افزود: «مثل همیشه کنسرت‌هایی را در خارج از ایران خواهیم داشت. اما بیشتر پیگیر مجموعه اجراهای داخل کشور هستیم. برای ما بسیار خوشایند خواهد بود که در کشور خود و رودر روی هواداران و هموطنان داخل کشور به ارائه آثارمان بپردازیم. هرچه کنسرت‌های ما در داخل کشور بیشتر باشد برای ما بیشتر ایجاد انگیزه کرده و خوشحال‌تر خواهیم بود. برای اجرا در شهرستان‌ها به مذاکره با چند برگزار کننده مشغولیم. اجرا در تهران نیز حتمی ست اما شهرهایی چون شیراز و اصفهان همچنان به ما مجوز کنسرت نمی‌دهند. امیدوارم این طلسم شکسته شود و ما به دیدار عزیزانمان در این شهر‌ها نیز برویم.»

    شایان ذکر است که آلبوم «دوست دارم» با صدای گروه موسیقی «سون» سال پیش راهی بازار شد و مخاطبین موسیقی پاپ توجه ویژه ای به این اثر داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=57293
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *