×
×

حسام الدین سراج در گفتگو با «موسیقی ایرانیان»: یک سری مشکلات در تأمین بودجه و مراحل توزیع این آلبوم از دلایل تأخیر انتشار این آثار می باشد

  • کد نوشته: 57082
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۳
  • ۰
  • خبر انتشار آلبوم «مسیحا» با صدای حسام الدین سراج خواننده شناخته شده موسیقی سنتی کشورمان، چند وقتی است که در رسانه های مختلف درج گردیده و از سوی مخاطبان و هواداران این خواننده پیگیری می شود اما تا به امروز خبری از توزیع این آلبوم در بازار موسیقی منعکس نشده و تاریخ دقیق انتشار آن همچنان نامشخص است و این تاخیر و بدقولی ها در حالی ست که حسام الدین سراج، آلبوم دیگری با عنوان «لبخوانی باران» را نیز در دست انتشار دارد.
    +از زمستان ۱۳۹۲ قول انتشار آلبوم «مسیحا» به ما داده شده بود!

    حسام الدین سراج در گفتگو با «موسیقی ایرانیان»: یک سری مشکلات در تأمین بودجه و مراحل توزیع این آلبوم از دلایل تأخیر انتشار این آثار می باشد
  • حسام الدین سراج

    حسام الدین سراج

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: خبر انتشار آلبوم «مسیحا» با صدای حسام الدین سراج خواننده شناخته شده موسیقی سنتی کشورمان، چند وقتی است که در رسانه های مختلف درج گردیده و از سوی مخاطبان و هواداران این خواننده پیگیری می شود اما تا به امروز خبری از توزیع این آلبوم در بازار موسیقی منعکس نشده و تاریخ دقیق انتشار آن همچنان نامشخص است و این تاخیر و بدقولی ها در حالی ست که حسام الدین سراج، آلبوم دیگری با عنوان «لبخوانی باران» را نیز در دست انتشار دارد.

    حسام الدین سراج با اشاره به این موضوع در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان عنوان کرد: «از زمستان ۱۳۹۲ قول انتشار آلبوم «مسیحا» به ما داده شده بود. اما از آن تاریخ تا به امروز، توزیع این آلبوم مدام به زمانی دیگر موکول شده و تاریخ آن به تعویق افتاده است. قرار بود بعد از محرم و صفر سال گذشته این آلبوم منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گیرد. بعد از آن هم خبر دادند تا نیمه شعبان نسبت به انتشار آن اقدام خواهند کرد، اما متأسفانه ما همچنان منتظریم. علاوه بر این ما آلبوم «لبخوانی باران» را نیز آماده کرده ایم. حتی قرار بود این اثر پیش از «مسیحا» به بازار بیاید، گویا یک سری مشکلات در تأمین بودجه و مراحل توزیع این آلبوم از دلایل تأخیر انتشار این آثار می باشد. حوزه هنری، انتشار این آثار را به عهده دارد و طبق آخرین پیگیری ها اعلام کرده که سعی دارد پس از اتمام ماه مبارک رمضان، این آلبوم ها را منتشر کند.»

    در نهایت حسام الدین سراج درخصوص جزئیات این دو آلبوم افزود: «آلبوم مسیحا، اثری ست به آهنگسازی و تنظیم بهرام خانی که قطعات آن، در فضایی از موسیقی سنتی، با ارکستر زهی و مجموعه‌ای از سازهای ایرانی اجرا و ضبط شده و اشعاری از حافظ،، قیصر امین‌پور و آیت الله غروی در قطعات این مجموعه به اجرا درآمده است. لبخوانی باران نیز اثری است از آهنگساز جوان و توانا صادق موسوی، با نوازندگان خوش قریحه و مستعدی از اراک ومجموعه ایست شامل ۱۰قطعه موسیقی با همکاری ارکس‌تر زهی ایرانی که بر اساس اشعاری از حافظ، میرزا جبیب خراسانی، وحشی بافقی و گلچینی از اشعار کلاسیک شاعران ایرانی ساخته و پرداخته شده است. این اولین تجربه همکاری بنده با صادق موسوی ست و بنظرم نتیجه ای مقبول و موفق را به دنبال داشته است. امیدوارم این بار انتشار این آلبوم ها به تعویق نیفتد و طبق تاریخ وعده داده شده از سوی حوزه هنری، توزیع آن ها به موقع صورت گیرد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=57082
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *