×
×

عسکری در زاهدان، تهران، ارومیه و تبریز به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 56957
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ کشورمان، در تدارک آلبوم جدیدی ست و سعی دارد تا اواخر سال جاری، آن را روانه بازار موسیقی کند.
    +کنسرت حمید عسکری ۲۹ مرداد ماه در تهران برگزار می شود

    عسکری در زاهدان، تهران، ارومیه و تبریز به روی صحنه می رود
  • حمید عسکری

    حمید عسکری

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ کشورمان، در تدارک آلبوم جدیدی ست و سعی دارد تا اواخر سال جاری، آن را روانه بازار موسیقی کند.

    عسکری که در حال حاضر برای ارائه آلبوم جدید خود مشغول ضبط قطعات و دیگر آماده سازی های این مجموعه می باشد، در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، با اشاره به این موضوع عنوان کرد: «در این مجموعه که حدوداٌ شامل ده قطعه می باشد، دوستانی همچون، شهاب اکبری و کوشان حداد در بخش تنظیم و فیروز ویسانلو در بخش نوازندگی همکاری داشته و علی ایلیا شعرهایی از این مجموعه را سروده است. تمام تلاشمان را می کنیم که این آلبوم تا پیش از اتمام سال جاری منتشر شود.»

    در رابطه با کنسرت ها و دیگر فعالیت های جدید این خواننده بنام موسیقی پاپ از او سؤال پرسیده و وی پاسخ داد: «قرار است، نهم و دهم مرداد ماه سال جاری، در زاهدان به اجرای کنسرت بپردازیم. بعد از آن و در ۲۹ مرداد ماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا خواهیم داشت. اجرای کنسرت در ارومیه و تبریز نیز از دیگر برنامه های آتی بنده است که احتمالاٌ این کنسرت در شهریور ماه باشد.»

    شایان ذکر است که حمید عسکری، پنجم خرداد ماه سال جاری و همزمان با هفتمین روز درگذشت نیما وارسته، برای اجرای کنسرتی در سالن بزرگ «گیلان» شهر رشت به روی استیج رفت. او به یاد نیما وارسته و بزرگداشت این نوازنده جوان، گلچینی از قطعات آلبوم های منتشر شده خود را به اجرا در آورد.

    https://musiceiranian.ir/?p=56957
       
    برچسب ها حمید عسکری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *