×
×

«امین حیایی»، «نیما نکیسا»، «کامران تفتی»، «کامبیز دیرباز»، «مازیار عصری»، «سیاوش خواهانی»، «مجید ادیب»، «پویا امینی»، «بردیا صابری»، «علی ضیا» و «پرهام امینی» قطعه مشترک خواندند!

  • کد نوشته: 56926
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام تیر ۱۳۹۳
  • ۰
  •  قطعه «اوج پرواز» با حضور جمعی از چهره های مطرح موسیقی، سینما و ورزش منتشر شد. «امین حیایی»، «نیما نکیسا»، «کامران تفتی»، «کامبیز دیرباز»، «مازیار عصری»، «سیاوش خواهانی»، «مجید ادیب»، «پویا امینی»، «بردیا صابری»، «علی ضیا» و «پرهام امینی» خوانندگان قطعه اوج پرواز هستند. آهنگساز و مجری این طرح «سیاوش خواهانی» است و او در […]

  • 3f83f7020fa43ea قطعه «اوج پرواز» با حضور جمعی از چهره های مطرح موسیقی، سینما و ورزش منتشر شد. «امین حیایی»، «نیما نکیسا»، «کامران تفتی»، «کامبیز دیرباز»، «مازیار عصری»، «سیاوش خواهانی»، «مجید ادیب»، «پویا امینی»، «بردیا صابری»، «علی ضیا» و «پرهام امینی» خوانندگان قطعه اوج پرواز هستند. آهنگساز و مجری این طرح «سیاوش خواهانی» است و او در این قطعه به نوازندگی تار هم پرداخته است. «امید حجت» هم علاوه بر خواندن بخش انگلیسی وظیفه نوازندگی گیتار الکتریک را هم بر عهده داشته است. سراینده ترانه قطعه اوج پرواز «مهدیه فراهانی» و «بابک مدنی» هستند.

    ضبط توسط «شهروز شب خیز» انجام شده است و «شهراد امیدوار» هم در بخش میکس و مستر کار حضور داشته است.

    این یازده چهره در قالب گروهی به نام «بچه های ایران»، قطعه اوج پرواز را خوانده اند. «اوج پرواز» به پاس افتخار آفرینی‌های تیم ملی والیبال ایران تولید و انتشار آن با صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ جهانی همزمان شده است. جمعه هفته گذشته سروقامتان والیبال ایران با پیروزی بر تیم ملی لهستان جواز حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی را کسب کردند و دو دیدار باقی مانده آنها در این رقابتها تشریفاتی خواهد بود.

    در ادامه قطعه «اوج پرواز» که به سفارش فدراسیون والبیال ایران، به همت «سیاوش خواهانی» و با صدای یازده چهره موسیقایی، سینمایی و ورزشی تولید شده را دانلود کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=56926
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *