×
×

یادداشت جنجالی خداحافظی از موسیقی، واکنش احساسی عبدالمالکی!

  • کد نوشته: 56872
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۳
  • ۲۱ دیدگاه
  • «علی عبدالمالکی» خواننده موسیقی پاپ که تک آهنگ های او تا به امروز، بازتاب مثبتی در میان هوادارانش داشته، چند روز پیش، مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه قصد دارد برای همیشه از فضای موسیقی کناره گرفته و از این حیطه خداحافظی کرده بود. این موضوع غیر منتظره برای هواداران و مخاطبین وی شوک آور و سؤال برانگیز بوده و بازتاب ناخوشایندی داشت.
    +مدیربرنامه علی عبدالمالکی: همچنان پیگیر تهیه و انتشار آلبوم جدید هستیم

    یادداشت جنجالی خداحافظی از موسیقی، واکنش احساسی عبدالمالکی!
  • علی عبدالمالکی

    علی عبدالمالکی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: «علی عبدالمالکی» خواننده موسیقی پاپ که تک آهنگ های او تا به امروز، بازتاب مثبتی در میان هوادارانش داشته، چند روز پیش، مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه قصد دارد برای همیشه از فضای موسیقی کناره گرفته و از این حیطه خداحافظی کرده بود. این موضوع غیر منتظره برای هواداران و مخاطبین وی شوک آور و سؤال برانگیز بوده و بازتاب ناخوشایندی داشت.

    از آن جا که احتمال این می رفت که موضوع پیش رو یک شایعه باشد، برای اطمینان از صحت و سقم آن از سام آهنگری، مدیر برنامه علی عبدالمالکی در این رابطه جویا شدیم، آهنگری، ضمن تأیید یادداشت عبدالمالکی، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» اعلام کرد: «مضمون این نوشته صحت دارد و آن را تکذیب نمی کنیم. متأسفانه خود بنده نیز پس از خواندن آن شوکه شدم. موضوع این است که عبدالمالکی اخیراٌ از گوشه و کنار گفته هایی را مبنی بر عدم اخذ مجوز برای آلبوم جدیدش شنیده بود که در واقع شایعاتی بیش نبوده و به هیچ وجه صحت نداشته است اما با این حال تأثیر منفی بر شرایط روحی او گذاشته و در یک لحظه و با یک تصمیم آنی این مطلب را نوشته است. خدا را شکر، این موضوع سوء تفاهمی بیش نبوده و با پیگیری هایی که انجام دادیم مطمئن شدیم که هیچ مشکلی برای فعالیت های علی عبدالمالکی چه در قالب آلبوم و چه کنسرت وجود ندارد.»

    در رابطه با اولین آلبوم رسمی عبدالمالکی که زمان انتشار آن بعد از دو سال و اندی، همچنان نامشخص است و همچنین برنامه اجراهای زنده او در آینده نزدیک، از سام آهنگری سوال کردیم و او در این باره پاسخ داد: «همچنان پیگیر تهیه و انتشار این آلبوم هستیم. مراحل اخذ مجوز برای سروده های انتخاب شده این آلبوم با موفقیت انجام شده و در حال حاضر تنظیم قطعات و دیگر مراحل آن در حال اجرا می باشد که امیدواریم در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین نتیجه، آلبوم را منتشر کنیم. انشالله از نیمه مرداد ماه سال جاری نیز کنسرتی در رشت برگزار خواهیم کرد و پس از آن در اواخر مرداد، این کنسرت، در تهران به روی صحنه خواهد رفت. امیدوارم که نتیجه کار، هواداران علی عبدالمالکی را شاد کرده و این ناراحتی ناگهانی و شوک پیش آمده را برطرف سازد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=56872
       
    برچسب ها علی عبدالمالکی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *