×
×

در هفته ی اول از مرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 56783
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام تیر ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • کنسرت اردشیر کامکار، به همراهی گروه جدید خود و به خوانندگی وحید تاج و حشمت الله رجب زاده، در هفته ی اول از مرداد ماه سال جاری، در تالار وحدت تهران، برگزار خواهد شد.
    +در دوبخش فارسی و موسیقی مقامی منطقه زاگرس نشینِ کردی، لری و بختیاری به اجرا در خواهد آمد

    در هفته ی اول از مرداد ماه سال جاری
  • کنسرت گروه اردشیر کامکار

    کنسرت گروه اردشیر کامکار

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: کنسرت اردشیر کامکار، به همراهی گروه جدید خود و به خوانندگی وحید تاج و حشمت الله رجب زاده، در هفته ی اول از مرداد ماه سال جاری، در تالار وحدت تهران، برگزار خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت دوم مرداد ماه، ساعت ۲۲ در تالار وحدت و در دوبخش فارسی و موسیقی مقامی منطقه زاگرس نشینِ کردی، لری و بختیاری به اجرا در خواهد آمد.

    سرپرست و آهنگساز این مجموعه، اردشیر کامکار، خواننده بخش فارسی وحید تاج و خواننده بخش مقامی، حشمت اله رجب زاده می باشند، همچنین کامبیز گنجه ای (تنبک)، سیاوش کامکار (سنتور)، نی ریز کامکار (تار)، قاسم رحیم زاده (تار)، صائب کاکاوند (تار)، نگار خارکن (کمانچه)، کامران احمدی (دف)، ترگل خلیلی (رباب) و سیروان منهوبی (عود) به عنوان نوازنده های این گروه به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    بهای بلیط این کنسرت از ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت iranconcert.com مراجعه نمایند.

    شایان ذکر است که اردیبهشت ماه سال جاری، این گروه، در تالار انتظار کرمانشاه به اجرای کنسرت پرداخته و با استقبال شایسته ای مواجه گردید.

    https://musiceiranian.ir/?p=56783
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *