×
×

شریفیان برای سومین بار در مسکو به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 56284
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام تیر ۱۳۹۳
  • ۰
  • محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی در دوازدهمین فستیوال بین المللی «جهان صدا» روسیه به روی صحنه می رود.
    +فستیوال سالانه بین المللی موسیقی «جهان صدا» از طرف کنسرواتوآر موسیقی مسکو به نام پطر چایکوفسکی از سال ۲۰۰۳ میلادی برگزار می شود

    شریفیان برای سومین بار در مسکو به روی صحنه می رود
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی در دوازدهمین فستیوال بین المللی «جهان صدا» روسیه به روی صحنه می رود.

    فستیوال کنسرواتوآر مسکو با عنوان « جهان صدا» برپا می شود که در چارچوب آن، موسیقی دانان از کشورهای مختلف از جمله روسیه، هند، مالت و کلمبیا هنرنمایی می کنند، محسن شریفیان نیز با ساز «نی انبان» به عنوان نماینده ایران در این فستیوال خواهد بود و طی برنامه ریزی انجام شده تاریخ ۲۸ ژوئن با الکسی سرگونبن پیانیست بنام روسیه در کنسرتی با عنوان «من برای شما بوی دریا آورده ام» به هم نوازی خواهد پرداخت (در سالن رخمانیوف) که البته فرهاد صفری نوازنده سازهای کوبه ای ابداعی این دو هنرمند را همراهی خواهد کرد.

    فستیوال سالانه بین المللی موسیقی «جهان صدا» از طرف کنسرواتوآر موسیقی مسکو به نام پطر چایکوفسکی از سال ۲۰۰۳ میلادی برگزار می شود و بازتاب دهنده مهمترین گرایشات در توسعه و تکامل فرهنگ جهانی در قرن بیست و یکم است.

    شایان ذکر است که محسن شریفیان برای سومین بار در شهر مسکو به روی صحنه خواهد رفت، همچنین این هنرمند پیشتر از این نیز تجریه هم نوازی «نی انبان» و «پیانو» را در کنسرت تالار وحدت با همراهی سامان احتشامی داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=56284
       
    برچسب ها محسن شریفیان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *