×
×

گزارش موسیقی ما از این کنسرت

  • کد نوشته: 56138
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۱ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت خواننده آلبوم «یکی هست» با حضور چهره ها و شخصیت های ورزشی – هنری برگزار شد.در این برنامه که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شد، چهره هایی از قبیل «فرهاد مجیدی» و «بنیامین» حضور یافتند تا مرتضی پاشایی ضمن تشکر از حضور آنها در کنسرتش، از جمعیت حاضر در سالن بخواهد […]

  • کنسرت خواننده آلبوم «یکی هست» با حضور چهره ها و شخصیت های ورزشی – هنری برگزار شد.

    در این برنامه که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شد، چهره هایی از قبیل «فرهاد مجیدی» و «بنیامین» حضور یافتند تا مرتضی پاشایی ضمن تشکر از حضور آنها در کنسرتش، از جمعیت حاضر در سالن بخواهد که این چهره های را به صورتی ویژه تشویق نمایند.

    این خواننده در این برنامه با گلچینی از آثار پرطرفدارش به اجرای برنامه پرداخت.

    در هنگام اجرای قطعه «بغض» (که پاشایی در زمان انتشار این قطعه آنرا به بنیامین تقدیم کرده بود)، این خواننده رو در روی بنیامین که در ردیف اول سالن نشسته بود، نشست و در هنگام اجرای این قطعه هر دو چهره اشکشان جاری شد.

    پاشایی همچنین در هنگام اجرای قطعه «یکی هست» رو به حضار گفت : «این قطعه را زمانی که آقای حجازی در قید حیات بودند به ایشان و همه استقلالی ها تقدیم کردم و همین ماجرا شروعی بود برای آغاز فعالیت های حرفه ای من. باز هم می خواهم امشب که همه استقلالی ها اینجا هستند، این اثر را به یاد ایشان اجرا کنم. یاد ناصر حجازی همیشه در دل من است.»

    این خواننده همچنین پس از این اجرا در گفتگویی کوتاه به «موسیقی ما» گفت: «اجرای عجیبی بود و حضور مهمانان استقلالی و بنیامین انرژی زیادی به من داد. امیدوارم به زودی و بعد از انتشار آلبوم جدیدم، بتوانم دور جدید اجراهایم را در تهران و شهرستان روی صحنه ببرم.» وی درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود نیز گفت : «همه سعی و تلاشم این است که تابستان امسال آلبوم را روانه بازار کنم.»

    علی لهراسبی، علی فتح الله زاده، امید جهان و … از دیگر چهره هایی بودند که در سالن اجرای برنامه حضور داشتند.

    علی فتح الله زاده نیز در انتهای برنامه با حضور در پشت صحنه کنسرت در صحبت هایی خصوصی به پاشایی گفت: «من مطمئن ام با روحیه ای که تو داری قطعا می توانی بیماری ات را شکست بدهی.»

    پاشایی در روزهای گذشته در شهرستان های مختلف کشور به اجرای برنامه پرداخته است که از آن جمله می توان به شیراز، کرمانشاه، همدان و … اشاره کرد.

    این خواننده به زودی در دبی نیز کنسرتی را برگزار خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=56138
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *