×
×

اجرای شنیدنی موسیقی ایرانی و آذری

  • کد نوشته: 5612
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۸۹
  • ۴ دیدگاه
  • کنسرت «پنجره ای بسوی آفتاب» با اجرای حمید متبسم نوازنده سه تار، پژمان حدادی نوازنده تنبک، دف و دایره و امام یار حسن اف نوازنده کمانچه‌ی آذری(تارهو)‌ ۱۲ و ۱۳ آذرماه در تالار وحدت برگزار شد

  • موسیقی ایرانیان- امین ریزباف: کنسرت «پنجره‌ای به سوی آفتاب» با اجرای حمید متبسم نوازنده سه تار، پژمان حدادی نوازنده تنبک، دف و دایره و امام یارحسن‌اف نوازنده کمانچه‌ی آذری (تارهو)‌ ۱۲ و ۱۳ آذرماه در تالار وحدت برگزار شد، به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان در این کنسرت قطعاتی بر اساس موسیقی ایرانی و موسیقی آذری و تلفیقی از این دو موسیقی اجرا شد، حمید متبسم در قسمت اول کنسرت پس از بداهه نوازی سه تار و سازهای کوبه‌ای از صحنه خارج شد و جا‌ی‌اش را به امام یارحسن اف نوازنده آذری داد تا نوای آذری کمانچه هر مخاطب ناآشنا با موسیقی آذری را به این نوع موسیقی علاقمند کند.

    در قسمت دوم برنامه بداهه نوازی بر اساس قطعه نیشابورک حمید متبسم و همچنین قطعه‌ی دیگری بر اساس نغمه های ماندگار بومی آذری توسط هر سه نوازنده اجرا شد.

    گفتنی است با اینکه صندلی های تالار وحدت کامل پر نشده بود اما حضار از اجرای برنامه بخصوص اجرای امام یار حسن اف لذت بردند و اعضای گروه را در همه ی قطعات تشویق کردند. در ادامه می‌توانید قسمت اول عکس های حنانه شفیعی را از این اجرا ببینید. قسمت دوم عکس ها را هم می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=5612
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *