×
×

مدیران رادیو جوان در جمع خبرنگاران حاضر شدند

  • کد نوشته: 55955
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • بهنام احمدپور مبارکه، مدیر شبکه رادیویی جوان در نشست خبری به تشریح برنامه های این رادیو پرداخت. مدیر رادیو جوان درباره برنامه موسیقی محور «کوک» یادآور شد: این برنامه در دو قسمت پخش می‌شود که قسمت اول آن ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه و قسمت دوم ساعت ۱۴ به روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه […]

  • بهنام احمدپور مبارکه، مدیر شبکه رادیویی جوان در نشست خبری به تشریح برنامه های این رادیو پرداخت.

    مدیر رادیو جوان درباره برنامه موسیقی محور «کوک» یادآور شد: این برنامه در دو قسمت پخش می‌شود که قسمت اول آن ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه و قسمت دوم ساعت ۱۴ به روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه را پیمان طالبی و سعید خرسندی بر عهده دارند.

    احمدپور مبارکه درباره نامه‌های شبکه رادیو جوان توضیح داد: برنامه «موسیقی من» با اجرای فرزاد حسنی روزهای جمعه ساعت ۱۰ صبح پخش می‌شود،

    همچنین افتخاری یادآور شد که ترانه‌ای به مناسبت حمایت از تیم ملی فوتبال آماده شده بود که روز جمعه گذشته در برنامه «موسیقی من» رونمایی شد.

    در ادامه مهدی زری‌باف مشاور مدیر شبکه رادیو جوان درباره برنامه «موسیقی من» نیز توضیح داد: این برنامه با هدف پوشش آخرین اخبار و آثار موسیقی راه‌اندازی شد؛ تعدادی از آخرین آثار جوانان حوزه موسیقی در این برنامه رونمایی می‌شود که اولین مورد آن ترانه حمایت از تیم ملی و سپس کاری از امین حیایی بود. در این برنامه اساتید موسیقی حضور خواهند داشت.

    وی افزود: خاطرات هنرمندان در حوزه موسیقی نیز در این برنامه خوانده می‌شود؛ ضمن اینکه جوانان کنسرت برو از فضای کنسرت‌ها گزارش تهیه کرده و برای ما می‌فرستند. سعی ما در این برنامه در ذیل جذابیت، ذائقه‌سازی است.

    زریباف در پایان عنوان کرد: ما همچنین موسیقی‌های سنتی سرحال از جمله آخرین آلبوم‌های وحید تاج و همایون شجریان و قطعاتی از امین حیایی را پخش می‌کنیم.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=55955
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *