×
×

در واکنش به صحبت‌های عبدالحسین مختاباد؛

  • کد نوشته: 55899
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی خانه‌های موسیقی فرهنگسراها بیان کرد: فعلا قرار است به مدت چند هفته و به منظور ساماندهی خانه‌های موسیقی ثبت‌نام جدیدی انجام نشود. بابک ربوخه در پاسخ به صحبت‌های عبدالحسین مختاباد – عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران مبنی بر تعطیلی خانه‌های موسیقی فرهنگسراها، اظهار […]

  • ali zamani (9 of 10)مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی خانه‌های موسیقی فرهنگسراها بیان کرد: فعلا قرار است به مدت چند هفته و به منظور ساماندهی خانه‌های موسیقی ثبت‌نام جدیدی انجام نشود.

    بابک ربوخه در پاسخ به صحبت‌های عبدالحسین مختاباد – عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران مبنی بر تعطیلی خانه‌های موسیقی فرهنگسراها، اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید سازمان فرهنگی هنری قرار است با هدف بهینه‌سازی، برخی خانه‌های موسیقی که استانداردهای لازم آموزشی را ندارند، جابجا یا تعطیل شوند.

    وی با اشاره به اینکه تعداد این مراکز بسیار کم و حتی به یک درصد کل مراکز هم نمی‌رسد، گفت: هنوز هیچگونه اقدامی در زمینه جابجایی یا تعطیلی خانه‌های موسیقی انجام نشده و تنها تاکید کرده‌ایم که ثبت‌نام در ترم جدید تا چند هفته آینده انجام نشود.

    مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه کلاس‌های خانه‌های موسیقی فرهنگسراها همانند سابق پابرجاست و در حال فعالیتند، خاطرنشان کرد: قرار است تمامی مراکز مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و اگر در مورد استانداردهای آموزشی و امکاناتی آنها و نیز شرایط معلمان به نتیجه نرسیدیم پس از آن تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهیم.

    ربوخه افزود: ثبت‌نام برای ترم تابستان از چند هفته آینده و پس از بررسی‌های لازم انجام می‌شود و هنرجویان می‌توانند به منظور شرکت در این کلاس‌ها برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.

    به گزارش ایسنا، موضوع حذف کلاس‌های موسیقی خیلی پیش‌تر‌ها و در دوران مسئولیت خوراکیان رئیس سابق سازمان فرهنگی و هنری هم مطرح بود اما تقریبا همزمان با تغییرات مدیریتی در مجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران صحبت‌هایی در مورد حذف کلاس‌های موسیقی فرهنگسراها مطرح شد.

    در همین راستا حدود دو هفته قبل نیز عبدالحسین مختاباد که خودش آشنای حوزه موسیقی است در صحن علنی شورای شهر تهران از تعطیلی خانه‌های موسیقی فرهنگسراها خبر داد و ضمن انتقاد از این اقدام تاکید کرد که با این کار تولید موسیقی به داخل خانه‌ها کشیده می‌شود. همچنین هادی ساعی – عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نیز نسبت به بیکاری مربیان موسیقی و سرگردانی هنرجویان پس از این اقدام شهرداری تذکر داده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=55899
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *