×
×

خرداد و تیرماه سال جاری

  • کد نوشته: 55370
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • خواننده قطعات «برای عاشقی دیره» و «دلبر»، در بندرعباس و تهران روی استیج می رود. «امید حاجیلی» که به واسطه قطعات ریتمیکش، همواره کنسرتهای پرهیجان و شادی برگزار کرده، تور کنسرتهایش در سال جدید را با اجرا در بندرعباس آغاز می‌کند و پس از آن در تهران به هنرنمایی خواهد پرداخت.
    +حاجیلی: آلبوم دوم نیز با دقت و جدیت در دست تولید است 

    خرداد و تیرماه سال جاری
  • امید حاجیلی

    امید حاجیلی

    خواننده قطعات «برای عاشقی دیره» و «دلبر»، در بندرعباس و تهران روی استیج می رود. «امید حاجیلی» که به واسطه قطعات ریتمیکش، همواره کنسرتهای پرهیجان و شادی برگزار کرده، تور کنسرتهایش در سال جدید را با اجرا در بندرعباس آغاز می‌کند و پس از آن در تهران به هنرنمایی خواهد پرداخت.

    بر این اساس، حاجیلی در روزهای ۲۱ و ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۳ در تالار آوینی بندرعباس روی صحنه می‌رود و حدوداً یک هفته بعد، ۳ تیر ۱۳۹۳، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برای هوادارانش در پایتخت کنسرت برگزار می‌کند.

    خواننده قطعات بندری «باغ مولوی» و «دلبر سیاه»، در خصوص کنسرت بهاری اش در بندرعباس می‌گوید: «اجرا در بندرعباس به دلیل مردم خونگرم و پرشورش، همیشه جذاب است و معمولاً کنسرتهایی که در این شهر برگزار می‌شود، برنامه های خاطره انگیزی از آب در می‌آید. من تابستان سال گذشته در این شهر کنسرتی برگزار کردم که خاطره ی شیرینی برایم رقم زد و از این رو انگیزه ی بالایی برای تجدید این خاطره در میان مردم هنردوست هرمزگان دارم».

    این نوازنده با سابقه و سرشناس ترومپت که تجربه همکاری با مشهورترین خوانندگان و گروه های کشور را در کارنامه دارد، مشغول تولید دومین آلبوم رسمی خود است. وی در این خصوص، گفت: «با برنامه ریزی های صورت گرفته، کار روی آلبوم و برگزاری کنسرت‌ها را به صورت همزمان دنبال می‌کنیم. آلبوم دوم نیز با دقت و جدیت در دست تولید است و در حال حاضر ترانه های آن برای طی مراحل اداری و کسب مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است».

    وی همچنین در خصوص کنسرت سوم تیر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اظهار کرد: ««کنسرت سوم تیر در تهران، احتمالاً آخرین کنسرت من پیش از انتشار آلبوم جدید خواهد بود. از آنجایی که می‌خواهم همیشه اجراهایم برای مخاطبین تازگی و تفاوت داشته باشد، علاوه بر تغییراتی که در سازبندی ها و اعضای گروه صورت می‌گیرد، پیش از کنسرتها قطعاتی را به صورت تک آهنگ منتشر می‌کنم تا با قطعات جدید برای کنسرت آماده شویم».

    در همین راستا، حاجیلی به زودی نسخه ی جدیدی از قطعه «بی اختیار» را منتشر خواهد کرد. بنا بود این قطعه که در نخستین آلبوم وی با نام «آلگرو» منتشر شده بود، با همخوانی زنده یاد «ناصر عبداللهی» به اجرا در آید که این امر محقق نشد و حاجیلی که مدتی رهبری ارکستر «ناصریا» را بر عهده داشت، از این مسئله به عنوان یکی از حسرتهایش یاد می‌کند.

    امید حاجیلی علاوه بر تهران و بندرعباس، به زودی در شهرهای دیگر کشور نیز روی استیج خواهد رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=55370
       
    برچسب ها امید حاجیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *