×
×

کلهر اجرایش با بهرامی فرد را به استاد فقید «محمدرضا لطفی» تقدیم کرد

  • کد نوشته: 55108
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۰
  • تور جدید کنسرتهای «کیهان کلهر» استاد بنام موسیقی ایران و «علی بهرامی فرد» نوازنده برجسته سنتور با اجرا بلژیک آغاز شد.
    +در ادامه فیلمی از صحبت های کلهر قبل از آغاز اجرا و تقدیم این برنامه به زنده یاد محمدرضا لطفی را ببینید و سپس عکسهای این کنسرت را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید

    کلهر اجرایش با بهرامی فرد را به استاد فقید «محمدرضا لطفی» تقدیم کرد
  • اجرای کیهان کلهر و علی بهرامی فرد (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    اجرای کیهان کلهر و علی بهرامی فرد (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تور جدید کنسرتهای «کیهان کلهر» استاد بنام موسیقی ایران و «علی بهرامی فرد» نوازنده برجسته سنتور با اجرا بلژیک آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت اول ژوئن در «گنت بلژیک» و با تقدیم به استاد فقید «محمدرضا لطفی» برگزار شد و طی آن کیهان کلهر و علی بهرامی فرد به همنوازی پرداختند، البته روز پیش از کنسرت، کلهر و بهرامی فرد در این شهر مستر کلاس برگزار کردند.

    این برنامه کنسرت ها، تاریخ های ۵،۶ و ۷ ژوئن در شهرهای مختلف انگلستان از جمله لندن، ساوت همپتون و یورک شایر، به دعوت فستیوال سانگ لاینز برگزارخواهد شد.

    شایان ذکر است که در تاریخ نهم ژوئن نیز در اجرایی منحصر به فرد، برای نخستین بار همنوازی اردال ارزنجان، کیهان کلهر و علی بهرامی فرد به صورت مشترک در هلند به روی صحنه خواهد رفت که به واقع این اجرا ترکیبی از دو همنوازی موفق و متفاوت کیهان کلهر با این دو نوازنده است.

    در ادامه فیلمی از صحبت های کلهر قبل از آغاز اجرا و تقدیم این برنامه به زنده یاد محمدرضا لطفی را ببینید و سپس عکسهای این کنسرت (عکسها از Sohrab Jabbari & Liselotte Sels) را از موسیقی ایرانیان دنبال کنید.

     

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=55108
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *