×
×

از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 54430
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۱۰ دیدگاه
  • کلیپ تصویری و دیدنی قطعه «در این رقص و در این های و در این هو» با صدای داود آزاد از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.

    +کلیپ «در این رقص و در این های و در این هو» را با اجازه صاحب اثر در ادامه از موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • کلیپ تصویری و دیدنی قطعه «در این رقص و در این های و در این هو»

    کلیپ تصویری و دیدنی قطعه «در این رقص و در این های و در این هو»

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: کلیپ تصویری و دیدنی قطعه «در این رقص و در این های و در این هو» با صدای داود آزاد از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» در دسترس مخاطبین موسیقی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، قطعه «در این رقص و در این های و در این هو» از آلبوم  «می صوفی افکن کجا می فروشند» تازه ترین آلبوم داود آزاد خواننده موسیقی ایرانی است که چندی پیش روانه بازار موسیقی شد. آهنگسازی این آلبوم را نبیل یوسف شریداوی انجام داده و در آن اشعاری از مولانا، عطار،شاه نعمت الله ولی و فیض کاشانی توسط داود آزاد خوانده شده است، آزاد در این آلبوم علاوه بر خوانندگی تنبور و عود هم نواخته است.

    شایان ذکر است که داود آزاد (عود و آواز)، جاوید ابراهیم پور (نی) و نبیل یوسف شریداوی (دف) در این اثر تصویری به هنرنمایی پرداخته اند، شهسان دهقان هم کارگردان این کلیپ است.

    کلیپ تصویری و دیدنی قطعه «در این رقص و در این های و در این هو» را با اجازه صاحب اثر در ادامه از موسیقی ایرانیان آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود کلیپ «در این رقص و در این های و در این هو» 

     «در این رقص و در این های و در این هو» را آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=54430
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *