×
×

اجرایی از سازهای ایرانی و جهانی

  • کد نوشته: 53772
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت بزرگ سالار عقیلی به آهنگسازی و رهبری ارکستر کیوان ساکت ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود. کیوان ساکت با علام این خبر افزود: این کنسرت در ادامه کنسرت های قبلی من با سالار عقیلی در قالب ارکستر بزرگی متشکل از سازهای ایرانی و جهانی است که ۳۱ اردیبهشت […]

  • کنسرت بزرگ سالار عقیلی به آهنگسازی و رهبری ارکستر کیوان ساکت ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

    کیوان ساکت با علام این خبر افزود: این کنسرت در ادامه کنسرت های قبلی من با سالار عقیلی در قالب ارکستر بزرگی متشکل از سازهای ایرانی و جهانی است که ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به خوانندگی سالار عقیلی در شکل و شمایلی متفاوت به علاقه‌مندان موسیقی ارائه می شود.

    وی درباره قطعات انتخاب شده برای این کنسرت موسیقی ایرانی و تلفیقی گفت: غیر از قطعاتی که همواره در کنسرت هایم برای اجرای آنها علاقه زیادی داشته و دارم بنا داریم قطعات متفاوت و جدیدی را برای اجرا آماده کنم که برای مخاطبان موسیقی جالب توجه خواهد بود. در کنسرت اخیر برج میلاد از موسیقی نواحی در کنار ارکستر بزرگ استفاده نکرده و این موضوع را به کنسرت ۲۲ خرداد خود در تالار وحدت موکول کرده ام.

    این نوازنده و مدرس موسیقی ادامه داد: این کنسرت به شکلی تلفیقی در قالب ارکستر بزرگ به شکل تلفیقی همانند اجرای گذشته ما به مخاطبان عرضه می شود و می تواند یکی از کنسرت های متفاوتی باشد که علاقه مندان موسیقی تا به امروز شاهد آن بوده اند.

     ساکت درباره ترکیب نوازندگان این ارکستر نیز توضیح داد: به احتمال زیاد از هنرمندانی که در کنسرت های گذشته همراه ما بوده اند استفاده خواهم کرد که از آن جمله می توانم به علیرضا خورشیدفر کنترباس، سیاوش ظهیرالدینی و سهراب برهمندی ویولا، کریم قربانی و داود منادی ویولنسل، محمدحسین پور معین کلارینت، مجید سینکی فلوت، فرشید حفظی فرد ابوا، علی جعفری پویان کنسروتو مایستر و ویولن ، میلاد عالمی ، حمیدرضا مختاری، بهراد سوخگیان ویولن ۱ ، شاهرخ قائم مقامی ، تینا جامه گرمی، شهره مهر آبادی و فرنوش رحیمی ویولن ۲، بهنام ابولقاسم پیانو در بخش نوازندگان سازهای جهانی و کیارش ساکت، حشمت الله عطایی، امین بیات تار، علی خادم تنبک، مهدی غلامی دف، بهروز بیگی یسنای، سالار زمانیان تار باس در بخش نوازندگان سازهای ایرانی من را همراهی می کنند.

    این هنرمند در پایان با اشاره به فعالیت های آینده خود در عرصه موسیقی خاطرنشان کرد: به دعوت عده ای از دانشجویان اصفهانی به اصفهان برای یک سخنرانی و اجرای برنامه سفر خواهم کرد. این برنامه ویژه بزرگداشت استاد مشکاتیان خواهد بود که من علاوه بر سخنرانی، قطعاتی را نیز اجرا می کنم.

    کیوان ساکت اردیبهشت ماه سال گذشته کنسرت بزرگی را به خوانندگی سالار عقیلی و غلامعلی پور عطایی در تالار وحدت برگزار کرد که این برنامه با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=53772
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *