×
×

دوم خرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 53647
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه موسیقی «تندر» که در تاریخ ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۳۹۲، برای اولین بار در ایران، کنسرت راک کانتری را در سالن ایوان تندر برگزار کرد، خرداد ماه نیز با اجرایی دیگر، برای علاقمندان خود به هنرنمایی خواهد پرداخت.
    +پوستر این کنستر را در ادامه از موسیقی ایرانیان ببینید!

    دوم خرداد ماه سال جاری
  • پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: گروه موسیقی «تندر» که در تاریخ ۴ و ۵ بهمن ماه ۱۳۹۲، برای اولین بار در ایران، کنسرت راک کانتری را در سالن ایوان تندر برگزار کرد، خرداد ماه نیز با اجرایی دیگر، برای علاقمندان خود به هنرنمایی خواهد پرداخت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت دوم خرداد ماه سال جاری در دوسانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ در سالن بزرگ اریکهٔ ایرانیان، به همت شرکت «چنگ زرین» برگزار می‌گردد.

    اردوان انزابی‌پور (خواننده و گیتار آکوستیک)، صنم پاشا (همخوان)، بیتا صادقی (گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک)، محمد برزیده (گیتار، کیبورد، هارمونیکا، ماندولین و پرکاشن)، گلبهار سرانجام‌پور (ویلن)، امین دشتی‌نژاد (گیتار باس) و آیدین انزابی‌پور (درامز) به عنوان نوازنده های این گروه به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    گفتنی ست، این مجموعه به اجرای قطعات ساخته شده توسط گروه به همراه تعدادی از قطعات مطرح راک و کانتری، به زبان انگلیسی می پردازد.

    علاقمندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیط‌های این کنسرت به سایت www. iranconcert.com مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٨٨۵٣٠٨۴٣ (چنگ زرین) تماس حاصل فرمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=53647
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *