×
×

با سه‌نوازی قمصری، روشن و منتظری

  • کد نوشته: 53233
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی، از رونمایی آلبوم جدیدش با عنوان «سخنی نیست» با همکاری بنیاد رودکی در تالار وحدت خبر داد.
    +این مراسم جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

    با سه‌نوازی قمصری، روشن و منتظری
  • علی قمصری

    علی قمصری

    موسیقی ایرانیان: علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی، از رونمایی آلبوم جدیدش با عنوان «سخنی نیست» با همکاری بنیاد رودکی در تالار وحدت خبر داد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم با اشعاری از سایه و احمد شاملو با هم‌آوایی چهار هم‌خوان بانو منتشر خواهد شد. قمصری در خصوص مراسم رونمایی آلبوم «سخنی نیست» گفت: «آیین رونمایی از آلبوم سخنی نیست، روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.»

    قمصری در خصوص برنامه‌های این مراسم افزود: «قصد داریم در کنار تقدیر از نوازندگان گروه هم‌نوازان حصار، به همراه سیاوش روشن و کامران منتظری به سه‌نوازی بپردازیم، همچنین در بخشی از این مراسم، گروهی از هنرجویان برگزیده‌ام اجرا خواهند داشت.»

    شعر بی‌واژه، سخنی نیست، نسل ما، لکه‌های بی‌رنگ، تنهایی ما، اراده، آیینه و بی‌قرار قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند. در این آلبوم، علی قمصری (تار، دیوان، اودو و آواز)، مصباح قمصری (بم‌کمان و کلارینت)، سیاوش روشن (عود) حسین رضایی‌نیا (دف و دایره)، همایون نصیری (پرکاشن) و هاله سیفی‌زاده، سحر محمدی، بهرخ شورورزی و مژده بهرامی در بخش آوازی حضور دارند. گفتنی است ورود برای عموم در این مراسم آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=53233
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *