×
×

فروش بلیت کنسرت «قمر» به خوانندگی حمیدرضا نوربخش و آهنگسازی نوید دهقان آغاز شد

  • کد نوشته: 52770
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • فروش بلیت کنسرت گروه موسیقی قمر به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش از امروز آغاز شد. در ادامه هم می توانید گزارش تصویری موسیقی ایرانیان (عکسهای نادر رضائیان) از تمرینات گروه قمر را دنبال کنید.
    +پوستر این کنسرت را در ادامه ببینید!

    فروش بلیت کنسرت «قمر» به خوانندگی حمیدرضا نوربخش و آهنگسازی نوید دهقان آغاز شد
  • تمرینات گروه موسیقی قمر (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    تمرینات گروه موسیقی قمر (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان -زهره نایبی: فروش بلیت کنسرت گروه موسیقی قمر به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش از امروز آغاز شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، کنسرت گروه موسیقی قمر با آواز حمیدرضا نوربخش ۱۹ و ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تالار حافظ شیراز برگزار می شود؛ بر این اساس بلیت‌های این کنسرت از امروز به صورت اینترنتی در سایت ایران تیک و به صورت گیشه‌ای به فروش می‌رسد.

    علاقه مندان می‌توانند به صورت اینترنتی بلیت‌های این کنسرت را از سایت www.irantic.com و نیز مراکزی چون موسسه فرهنگی – هنری شهر آفتاب (۶۴۷۴۲۳۸-۰۷۱۱-)، آموزشگاه موسیقی آبنوس (۲۲۷۲۳۴۷) و آموزشگاه موسیقی سارنگ (۶۳۰۳۹۲۱) تهیه کنند.

    پوستر کنسرت گروه قمر (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    پوستر کنسرت گروه قمر (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    اشعار این قطعات از حافظ، سعدی، شیدای گیلانی و سیاوش کسرایی انتخاب شده است. همچنین نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا (تار)، بابک غسالی (عود)، علیرضا گرانفر (سنتور)، شاهین صفایی (بم تار)، حسین محمد حسینی (نی)، نسیم اربابی و سارا هستی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، فرهاد صفری (تمبک)، شهریار نظری (دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می‌کنند.

    در ادامه هم می توانید گزارش تصویری موسیقی ایرانیان (عکسهای نادر رضائیان) از تمرینات گروه قمر را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=52770
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *