×
×

درآستانه کنسرت شیراز

  • کد نوشته: 52540
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • حمیدرضا نوربخش که ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت با گروه موسیقی قمر در شیراز به صحنه می رود، درباره کم کاری خود دراین سالها گفت:خوانندگی شغل من نیست و جزو کسانی نبودم که بخواهم به هر قیمتی به عنوان خواننده کار کنم.

    درآستانه کنسرت شیراز
  • حمیدرضا نوربخش

    حمیدرضا نوربخش

    موسیقی ایرانیان: حمیدرضا نوربخش که ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت با گروه موسیقی قمر در شیراز به صحنه می رود، درباره کم کاری خود دراین سالها گفت:خوانندگی شغل من نیست و جزو کسانی نبودم که بخواهم به هر قیمتی به عنوان خواننده کار کنم.

    حمیدرضا نوربخش،خواننده و مدیر عامل خانه موسیقی درباره همکاری خود با گروه موسیقی قمر به سرپرستی و آهنگسازی نوید دهقان گفت: نوید دهقان را می شناسم و احساس کردم شخصیت، منش، نوع نگاهش به شعر، ادبیات و موسیقی به گونه ای است که می پسندم واز طرفی ایشان هم اصلا به دنبال شهرت نیست.

    وی افزود: بعضی آدم ها برای دیده شدن هر کاری می کنند؛این افراد مورد پسند من نیستند چون خودم هیچوقت وارد این مقوله نمی شوم و برایم زشت و زننده است.معتقدم اگر کسی حرفی برای گفتن داشته باشد آن حرف شنیده می شود ولی با زور و تبلیغات به جایی نخواهند رسید و ماندگاری نخواهند داشت؛ در نتیجه هیاهو هیچ گاه ماندگار نمی شود و مانند موجی است که می آید و می رود.

    خواننده آلبوم “پرده عشاق” و “آسمان”درباره دلایل کم کاری خود در این سالها خاطرنشان کرد:کم کاری بستگی به شرایط و اوضاع و احوال دارد؛ یعنی باید مجموعه شرایطی فراهم شود تا هنرمند بتواند کار کند.

    وی ادامه داد:من جز کسانی نبودم که بخواهم به هر قیمتی به عنوان خواننده کار کنم.کسی که خوانندگی شغلش است باید کار کند یعنی اینکه باید در شرایط مختلف کار کند ولی من نخواستم این طور باشد در نتیجه کارهایی را که دوست داشتم، انجام دادم.

    کنسرت گروه موسیقی قمر با آواز حمیدرضا نوربخش ۱۹ و۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۰ در تالار حافظ شیراز برگزارمی شود. در این کنسرت آثارتازه ای از ساخته های خودم در دستگاه همایون، آواز اصفهان، دستگاه ماهور و آواز دشتی اجرا می شود.

    نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا ( تار)، بابک غسالی و امین گلستانی (عود)، علیرضا گرانفر ( سنتور)، شاهین صفایی ( بم تار)،حسین محمد حسینی ( نی)،نسیم اربابی و سارا هستی ( کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند ( کمانچه آلتو)، فرهاد صفری ( تمبک)، شهریار نظری ( دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=52540
       
    برچسب ها حمیدرضا نوربخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *