×
×

بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی

  • کد نوشته: 52438
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۰
  • بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی در سال گذشته ۹۲۸ تن آلات موسیقی به ارزش ۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۴۶۸ دلار وارد کشور شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، در سال ۹۲ در مجموع ۶/۹۲۸ تن آلات موسیقی و اجزا و قطعات و متفرعات آن به ارزش ریالی ۵۶ میلیارد ریال و ارزش […]

  • بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی در سال گذشته ۹۲۸ تن آلات موسیقی به ارزش ۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۴۶۸ دلار وارد کشور شده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر، در سال ۹۲ در مجموع ۶/۹۲۸ تن آلات موسیقی و اجزا و قطعات و متفرعات آن به ارزش ریالی ۵۶ میلیارد ریال و ارزش دلاری ۲.۲ میلیون دلار وارد کشور شده است.

    رشد وزنی واردات آلات موسیقی ۳۲.۱ درصد و رشد ارزشی منفی ۴۱.۸ درصد بوده است.

    همچنین طبق آمار گمرک ایران از ۱۲ ماه سال ۹۲ مبل، مبل‌های طبی جراحی، اسباب، تخت خوابی، چراغ و وسایل روشنایی، چراغ‌های تبلیغاتی، علائم نورانی و تابلوهای نورانی راهنما به وزن ۱۷.۷ هزار تن و به ارزش ۶۳ میلیون و ۴۵۳ هزار دلار وارد ایران شده که از لحاظ وزنی ۵۶ درصد و ارزشی ۴۵.۶ درصد رشد داشته است.

    همچنین در این مدت واردات بازیچه و اسباب‌بازی‌ و لوازم ورزشی به وزن ۱۸ هزار تن و ارزش ۵۰ میلیون دلار وارد کشور شده است.

    طبق آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران، حجم کل واردات سال گذشته ۳۳.۵ میلیون تن و ارزش آن ۴۹.۴ میلیارد دلار بوده است که از نظر وزنی ۱۴ درصد و از لحاظ ارزشی ۷.۵ درصد کاهش نسبت به سال قبل خود نشان می‌دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=52438
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *