×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 52262
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • ساخت و ضبط سرود رسمی حوزه هنری با آهنگسازی دکتر پیروز ارجمند و تنظیم دکتر پویا سرایی به پایان رسید و این قطعه موسیقایی در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +در ادامه این قطعه را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید!

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان
  • علی زند وکیلی، پیروز ارجمند و پویا سرایی

    علی زند وکیلی، پیروز ارجمند و پویا سرایی

    موسیقی ایرانیان – نازگل رستمی: ساخت و ضبط سرود رسمی حوزه هنری با آهنگسازی دکتر پیروز ارجمند و تنظیم دکتر پویا سرایی به پایان رسید و این قطعه موسیقایی در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه که به سفارش «حوزه هنری» ساخته شده است، اولین سرود رسمی این نهاد به حساب می‌آید که بعد از این قرار است در مراسم‌های رسمی این سازمان به عنوان نمادی از حوزه هنری پخش شود. پیروز ارجمند که ریاست مرکز موسیقی این سازمان را نیز برعهده دارد، این قطعه را بر اساس شعری از ناصر فیض و برای ارکستر سمفونیک ساخته است و پویا سرایی نیز تنظیم آن برای ارکستر بر عهده داشته. علی زند وکیلی خواننده جوان موسیقی ایرانی نیز  آواز این اثر را خوانده است.

    شایان ذکر است که این قطعه که پژمان بلورچی مدیریت تولید آن را انجام داده است، قرار است اواخر فروردین ماه در مراسمی در تالار اندیشه حوزه هنری رونمایی شود.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود سرود رسمی «حوزه هنری»

    سرود رسمی «حوزه هنری» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=52262
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *