×
×

فستیوال نوروزی کنسرتهای VIP کیش برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 51779
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۰
  • برای نخستین بار، فستیوال نوروزی کنسرتهایVIP جزیره کیش برگزار می‌شود. این برنامه از ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ به همت موسسه «سپهر مهر و ماه» در سالن مجلل «مرکز همایشهای بین المللی خلیج فارس» جزیره کیش برگزار خواهد شد. بر این اساس، در شبهای نخست این برنامه، «مرتضی پاشایی» و «محمدرضا گلزار» برای […]

  • برای نخستین بار، فستیوال نوروزی کنسرتهایVIP جزیره کیش برگزار می‌شود. این برنامه از ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ به همت موسسه «سپهر مهر و ماه» در سالن مجلل «مرکز همایشهای بین المللی خلیج فارس» جزیره کیش برگزار خواهد شد.

    بر این اساس، در شبهای نخست این برنامه، «مرتضی پاشایی» و «محمدرضا گلزار» برای اولین بار کنسرت مشترکشان را برگزار می‌کنند و در شبهای آتی «محمد علیزاده»، «بهنام صفوی» و هنرمندان سرشناس دیگر به اجرای برنامه خواهند پرداخت. اخبار تکمیلی و برنامه کنسرتها طی روزهای آینده از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی خواهد شد.

    همچنین برای علاقه مندان به موسیقی سنتی، اجرای زنده گروه موسیقی ژوان در نطر گرفته شده که هرشب ساعت ۸ هنرنمایی خواهند کرد.

    بلیت های این کنسرتها از طریق سایت www.denaticket.com و تلفنهای ۰۹۳۹۱۷۲۷۳۳۶ و ۰۷۶۴۹۳۱۲۲۵۴ قابل خرید هستند.

    برگزارکنندگان این برنامه در گفت و گو با «موسیقی ما» از مساعدت مهندس «مونسان»، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، و مهندس «خدایی»، معاونت گردشگری، در برگزاری برنامه های فرهنگی تقدیر نمودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=51779
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *