×
×

پس از انتشار آلبوم «من و استاد» عنوان شد

  • کد نوشته: 51610
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۰
  • ما پیشکسوتان موسیقی باید به جوانان این مرز و بوم میدان بدهیم و دست آنها را به گرمی بفشاریم.
    +سعی کرده ام با یادآوری چند قطعه نوستالژی دوباره روح مرام و معرفت را در میان مردم سرزمینم زنده کنم

    پس از انتشار آلبوم «من و استاد» عنوان شد
  • ایرج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    ایرج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان: ما پیشکسوتان موسیقی باید به جوانان این مرز و بوم میدان بدهیم و دست آنها را به گرمی بفشاریم.

    حسین خواجه امیری،خواننده آلبوم “من و استاد” که این هفته منتشر شده است، گفت: موسیقی ایرانی این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی برد و امیدوارم با حضور چهره های جوان و با استعداد بتوان بخشی از این کاستی ها و پلشتی ها را جبران کرد.

    وی افزود: در آلبوم “من و استاد”سعی کرده ام از جوانان خوش فکر استفاده کنم و امیدوارم دیگر پیشکسوتان هم دست جوانان این مرز و بوم را رها نکنند؛چرا که آنها موسیقی را حفظ و به نسل بعدی انتقال می دهند.

    حسین خواجه امیری(ایرج) اظهار داشت: البته نباید غافل شد که در عین وفاداری به سنت ها،باید به فضای جدید موسیقی و چرایی آن نیز توجه کرد که بتوان هم ریشه های فرهنگی را حفظ کرد و هم بر اساس آن،خشت نو و خانه جدید بنا کرد.

    این خواننده پیکسوت قدیمی با اشاره به تکراری شدن موسیقی و صدای خواننده های کنونی گفت:توجه به استعدادهای خوب و جسور یکی از راههای متنوع شدن موسیقی ملی در این بازار تکراری و بی سلیقه است؛البته نهادهای دولتی هم باید به جوانان کمک و راه ترقی را برای آنها باز کنند.

    وی درباره چرایی خواندن برخی از قطعات قدیمی در آلبوم جدید خود یعنی”من و استاد” گفت: احساس کردم برخی از صفات خوب ما ایرانی ها نظیر مردانگی و معرفت فراموش شده است و سعی کرده ام با یادآوری چند قطعه نوستالژی دوباره روح مرام و معرفت را در میان مردم سرزمینم زنده کنم.

    آلبوم “من و استاد” به تهیه کنندگی شرکت “تک نگار” انجام شده است. همچنین مدیر تولید این اثر موسیقی را خشایار استور عهده دار بوده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=51610
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *