×
×

دانلود اجرای زنده قطعه «مرغ سخر» با صدای صادقی

  • کد نوشته: 51344
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۵ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت رضا صادقی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
    +عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را در ادامه ببینید

    دانلود اجرای زنده قطعه «مرغ سخر» با صدای صادقی
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    موسیقی ایرانیان – سید حسین احمدی: کنسرت رضا صادقی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا با تاخیری نیم ساعته و طبق عادت کنسرت های رضا صادقی با آهنگ فراموش و البته با اینترویی کمی متفاوت شروع شد.

    رضا صادقی پس از ورود و احترام به هواداران، یادی از بابک بیات و ناصر عبدالهی کرد و از هواداران خواست به احترام این عزیزان و بزرگان حاضر در کنسرت ۱۰ ثانیه دست بزنند.

    صادقی در ادامه از چهار ستاره زندگیش گفت: «همیشه در زندگی ام چهار ستاره درخشان بوده که همیشه به آنها افتخار کرده ام. اول اینکه خدایی دارم که بزرگی اش برایم ثابت شده. دوم دختر کوچولوی خودم «تیارا» که این روزهایم را غرق در عشق و لذت کرده و ایرانی بودن برایم بزرگ ترین افتخار بوده و سرانجام اینکه زاده بندر ام و پرچم بندر بالاست.»

    در ادامه کنسرت قطعات بخند، مشکی رنگ عشقه، بانوی من، خدا با منه، عاشقتم، بغض دوباره، کفش آهنی، حواسم بهت بود، نترس، ولی نبو، ادعا، روم نمیشه و دوست دارم خدا طبق برنامه و روال کنسرت های قبلی اجرا شد.

    از نکات جالب این کنسرت هم این بود که رضا صادقی قطعه ی قدیمی «مرغ سحر» را به احترام قدیمی ها اجرا کرد و همچنین قطعه خاطره ساز و قدیمی آرزو از آلبوم مشکی رنگ عشقه را با تنظیمی متفاوت به روی صحنه برد.

    در ادامه صادقی با هواداراها خدا با منه را همخوانی کرد تا این حس خوب در سال ۹۲ به یادگار بماند.

    در بین کنسرت دکور تغییر کرد و نیمکتی قدیمی و چوبی و زیبا برای رضا صادقی اماده کردند که چند قطعه ای به حال نوستالژیک زیباتری اجرا شود.

    برخلاف سانس اول روز ۱۷ ام سانس دوم این روز قطعه ی معروف چقدر سخته بعد از سالها با شکلی جدید ارائه شد، برای دقایقی رضا صادقی و گروه ساکت ایستادند و مارچ نظامی را انتهای سالن به گوش رسید، حرکتی کم نظیر که با حرکت اعضای گروه تا نزدیکی استیج تمام و ادامه ریتم را درامز گروه برعهده گرفت.

    شایان ذکر است که در این کنسرت و در سانس اول بابک صحرایی، آرون حسینی، اشکان خشایی، عماد طالب زاده، خواهران عرب و در سانس دوم، پویا حیدری، ترانه مکرم، بهاره مکرم و شهاب رمضان حضور داشتند.

    + دانلود اجرای زنده قطعه «مرغ سخر» با صدای رضا صادقی

     اجرای زنده قطعه «مرغ سخر» با صدای رضا صادقی را آنلاین بشنوید:

    عکسهای حسین عباسی از این کنسرت را در ادامه ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=51344
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *