×
×

با قطعاتی ماندگار از استاد همایون خرم و با صدای فرزاد قربانی

  • کد نوشته: 50854
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم «صدای سبز باران» اثری ماندگار از استاد همایون خرم با صدای فرزاد قربانی، توسط موسسه «آوای باربد» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.
    +قطعه «توی چشات نوشته» از این آلبوم را در ادامه از موسیقی ایرانیان بشنوید و دانلود کنید
    +پوستر و مشخصات کامل این اثر را در ادامه دنبال کنید

    با قطعاتی ماندگار از استاد همایون خرم و با صدای فرزاد قربانی
  • khoram-ghorbaniموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم «صدای سبز باران» اثری ماندگار از استاد همایون خرم با صدای فرزاد قربانی، توسط موسسه «آوای باربد» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم شش قطعه به نام های «توی چشات نوشته»، «صدای او می‌آید»، «صدای سبز باران»، «موج»، «ساز و آواز بیات اصفهان» و «نسیم سحر» دارد که در این اثر علاوه بر قطعات جدید، تعدادی از ساخته های قدیم استاد همایون خرم را نیز میشنویم که هنوز ناشنیده و یا کم شنیده مانده اند. در عین حال زیبایی و تاثیر گذاری آنها کمتر از آثار بارها شنیده شده نیست و شنیدن آنها برای شنوایی امروز ما به واقع، تازه است.

    تنظیم قطعات آلبوم «صدای سبز باران» را بابک شهرکی (از شاگردان همایون خرم) انجام داده است، همچنین غزال ناظر فصیحی به عنوان نوازنده پیانو، قربانی را در قطعه ساز و آواز بیات اصفهان همراهی کرده است. قطعات این اثر بر اساس اشعاری از محمدعلی شیرازی، کریم فکور، اکبر آزاد، شهرآشوب، کیوان شاهبداغی و هدایت الله نیرسینا ساخته شده اند.

    شایان ذکر است که خواننده این اثر فرزاد قربانی در محضر استادان بزرگ آواز از جمله صدیق تعریف، مظفر شفیعی، دکتر حسین عمومی و علی اصغر شاه زیدی سالها به هنر آموزی پرداخته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «صدای سبز باران» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه نیز می توانید قطعه «توی چشات نوشته» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه  «توی چشات نوشته»

    قطعه  «توی چشات نوشته» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=50854
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *