×
×

در گفتگو با شبکه ایران بیان شد:

  • کد نوشته: 50548
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • اردوان کامکار نوازنده چیره دست سنتور که در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شده بود، در گفت و گو با شبکه ایران درباره جشنواره بیست و نهم گفت: با توجه به اینکه موفق نشدم تمامی برنامه های جشنواره را از نزدیک ببینم اما با اطمینان می […]

  • اردوان کامکار نوازنده چیره دست سنتور که در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شده بود، در گفت و گو با شبکه ایران درباره جشنواره بیست و نهم گفت: با توجه به اینکه موفق نشدم تمامی برنامه های جشنواره را از نزدیک ببینم اما با اطمینان می گویم جشنواره امسال نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر و متفاوت بود. روش های خوب اجرا در این جشنواره سبب شد هم موسیقی بهتری ارائه شود و هم موزیسین های بهتری به صحنه بیایند. امیدوارم سالهای آتی نیز بهتر شود.

    وی افزود: در جشنواره بیست و نهم آقای مرادخانی زحمات بسیاری کشیدند. بنده ایشان را از زمان های گذشته می شناسم و مطمئن هستم حضور آقای مرادخانی سبب تمایل همکاری موزیسین های خوب در خارج از کشور و نیز موزیسین های حرفه ای کشورمان در سالهای آینده خواهد بود.

    نوازنده سنتور آلبوم «شب، سکوت، کویر» اثر محمدرضا شجریان درباره انتخاب گروهای شرکت کننده در این جشنواره گفت: انتخاب گروه خیلی خوب بود البته موفق نشدم همه آن را ببینم اما آنهایی که دیدم بسیار عالی و قوی انتخاب شده بودند.

    اردوان کامکار از همکاری جدید خود با همایون شجریان خبر داد و افزود: یک کار جدیدی دارم که حدودا ۴-۵ ماه گذشته ضبط شده است. در این اثر از سنتور و سازهای ضربی استفاده شده است. در حال حاضر به دنبال خواننده آن می گردم تا ببینیم در این باره به نتیجه می رسیم.البته پیش از این با همایون شجریان صحبت شده است و به احتمال خیلی زیاد با ایشان همکاری خواهیم داشت.

    نوازنده موسیقی متن فیلم «سنتوری» درباره آثار سینمایی خود اظهار کرد: دو موسیقی فیلم برای کردستان عراق ضبط کرده ام اما فعلا نمی دانم برای پخش در ایران دارای چه موقعیتی باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=50548
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *