×
×

کنسرت در رشت و لاهیجان

  • کد نوشته: 50377
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۰
  • حسین علیشاپور آوازخوان موسیقی ایرانی در شهرهای رشت و لاهیجان را برگزار می کند.
    +علیشاپور همراه با گروه مهتاب رو و سپندار به روی صحنه می رود

    کنسرت در رشت و لاهیجان
  • Photo-2موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: حسین علیشاپور آوازخوان موسیقی ایرانی، پنج شنبه و جمعه ی هفته ی جاری، ۸ و ۹ اسفندماه در رشت کنسرتی را برگزار می کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این کنسرت که گفتگوی باران نام گرفته است، وی به همراه گروه مهتاب رو به سرپرستی وصال عربزاده، قطعاتی را در مایه های بیات زند، افشاری، دشتی، ابوعطا و همایون و اصفهان اجرا می کند. این قطعات مجموعه ای از آثار قدیمی، همچنین آثاری از ساخته های وصال عربزاده، بر اشعاری از خودش و سیدعلی صالحی هستند؛ این کنسر ، اول اسفندماه جاری در یاسوج برگزار شد که با استقبال چشمگیر مخاطبان نیز رو به رو شد.

    گروه مهتاب رو را نوازندگانی چون زمان خیری، هومان رومی، سامان سرداریان، سینا نصرتی، سمیه بهمنی و مسعود کبیری فر تشکیل می دهند.

    محل برگزاری کنسرت، سالن سینمایی ۲۲ بهمن است.

    علیشاپور همچنین کنسرت نوازش های باد را به همراه گروه سپندار در سالن پارس شهر لاهیجان برگزار خواهد کرد، زمان برگزاری این نیز کنسرت، ۱۱ و ۱۲ اسفندماه تعیین شده است.

    آهنگسازی گروه سپندار بر عهده ی نوید توسلی و حامد حافظی است؛ این دو نوازندگان سنتور گروه سپندار بوده و قطعاتی را بر اشعاری از مولانا ، فریدون مشیری ، حافظ ، فردوسی و هوشنگ ابتهاج ، در همایون ، اصفهان و دشتی ، تصنیف کرده اند.

    در گروه سپندار، هنرمندانی چون نوید توسلی، حامد حافظی، آرش عزیزی، مسعود پاد، مینو اصحابی، مجید محیط، محمد یوسفی ، نازنین قاسمی ، آبتین عباسپور ، ایثار یاور و رامین علی پور حضور دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=50377
       
    برچسب ها حسین علیشاپور

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *