×
×

توسط کمپانی SONY و همراهی برندگان بیش از ۳۵ جایزه اسکار موسیقی!

  • کد نوشته: 50118
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام اسفند ۱۳۹۲
  • ۸ دیدگاه
  • بزرگترین شرکت تولید و ارائه آثار موسیقی در جهان برای اولین‌بار آلبوم «بعد یازدهم» حافظ ناظری هنرمند ایرانی را همزمان با انتشار در داخل کشور، به صورت جهانی منتشر می‌کند.
    + پوستر این کنسرت را در ادامه ببینید

    توسط کمپانی SONY  و همراهی برندگان بیش از ۳۵ جایزه اسکار موسیقی!
  • COVER 1موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: بزرگترین شرکت تولید و ارائه آثار موسیقی در جهان برای اولین‌بار آلبوم «بعد یازدهم» حافظ ناظری هنرمند ایرانی را همزمان با انتشار در داخل کشور، به صورت جهانی منتشر می‌کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، کمپانی «سونی» که در طول چند دهه گذشته اقدام به ضبط و ارایه ماندگارترین آثار ستارگان تاریخ موسیقی جهان کرده است، برای اولین بار در بخش کلاسیک خود اثری از حافظ ناظری را به عنوان یک آهنگساز مستقل در خاورمیانه تولید کرده و در کشورهای جهان منتشر می‌کند.

    «بُعد یازدهم» اثر شماره یک «سمفونی رومی» است که حافظ ناظری زمانی حدود ۱۰ سال برای ساخت و تولید آن وقت و انرژی صرف کرده و پس از تکمیل مراحل تولید و ساخت آن، این آلبوم با حضور افتخاری شهرام ناظری در برخی قطعاتش، در آستانه انتشار جهانی قرار دارد.

    نکته حائز اهمیت این آلبوم حضور نوازنده های شاخص جهانی در این آلبوم از جمله ذاکر حسین نوازنده سرشناس ساز «طبلا» و برنده اولین جایزه گرمی در بخش world Music سال ۱۹۹۲، نامزد دریافت جایزه Grammy در سال ۲۰۱۱ و گلن ولز نوازنده سازهای کوبه ای و برنده چهار جایزه Grammy، مت هایموویتز نوازنده ویلنسل و نامزد دریافت چندین جایزهGrammy ، پاول نیوبائر نوازنده ویولا و کاندیدای جوایز متعدد جهانی، ژوهانس موزر نوازنده ویولنسل است.

    حضور فیلسوف بزرگ جهان «دیپاک چوپرا» در «بعد یازدهم» از دیگر اتفاقات خبرساز این آلبوم به شمار می رود.

    شایان ذکر است که حافظ ناظری چند روزی است که وارد ایران شده و در حال پیگیری‌های لازم برای انتشار آلبوم‌اش در هفته‌های آتی است و این اثر ۱۱ مارچ (۱۹ اسفند) به صورت همزمان در ایران و جهان منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=50118
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *