×
×

گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت محسن یگانه

  • کد نوشته: 49800
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۴ دیدگاه
  • پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای محسن یگانه در برج میلاد برگزار شد.
    +عکسهای موسیقی ایرانیان (امیر آبشناسان) از این کنسرت را در ادامه دنبال کنید

    گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت محسن یگانه
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای محسن یگانه در برج میلاد برگزار شد.

    در اجرای شامگاه دوشنبه (۲۸ بهمن ماه) محسن یگانه خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ پس از یک سال، بار دیگر به سالن همایش های برج میلاد تهران بازگشته بود.این هنرمند به گفته خود در حال حاضر بدون هیچ دلیلی مجوز اجرای موسیقی در برج میلاد را ندارد.

    در ابتدای کنسرت، محسن یگانه ضمن سلام و خوشامدگویی به حاضرین در سالن گفت: خیلی خوشحال هستم که امشب در جمع شما حضور دارم.طبق روال کنسرت های گذشته تعداد آهنگ ها زیاد است و امیدوارم تا پایان اجرا شاد و سرحال باشید.

    پس از آن ترانه های « آخه دل من دل دیوونه من…»،« دقیقه هایی که نیستی اونقده دلگیره، که داره از غصه می میره عذابم میده این جای خالی..» و «من عادت نکردم به شب های سردم قسم خورده بودم اگه از تو جدا شم..»بصورت ریمیکسی اجرا شد.

    در ادامه این اجرا با درخواست حاضرین در سالن قطعه پرطرفدار و شاد «دوست دارم»از آلبوم «حباب» با همخوانی مردم اجرا شد.

    محسن یگانه که پس از مدت طولانی قدم به برج میلاد تهران گذاشته بود در این باره گفت: جشنواره موسیقی بهانه ای شد تا باردیگر در برج میلاد کنسرت داشته باشیم. دلم برای صدای گوش خراش شما در این سالن تنگ شده است.

    خواننده آلبوم «رگ خواب» که به مانند همیشه طرفداران بسیار و تقریبا از همه رنج سنی دوستداراش هستند، چندین بار از حاضرین درخواست کرد که با صدای بلند و جیغ و فریاد او را همراهی کنند در غیر این صورت ترانه های غمگین اجرا خواهد کرد و سرانجام ترانه زیبای« از این خیابونا هر وقت رد میشم دیوونه تر میشم بی حد واندازه باور کن این روزا هر چی که میبینم فکر منو داره یاد تو میندازه» با نوای ویلون میثم مروستی در سالن طنین انداز شد.

    درادامه قطعه پرطرفدار«سکوت» اجرا شد. یگانه درباره ترانه «سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار این فاصله بیشتر از این شه نمیخوام مثل گذشته که رفتی دوباره آخر قصه همین شه ..» اظهار کرد: تا به امروز آهنگ های زیادی اجرا کرده ام اما به لطف شما همه من را با این آهنگ می شناسند.

    پس از اجرای سه قطعه ریمیکسی از آلبوم های «نفس های بی هدف»،«رگ خواب» و «حباب» ترانه « چکاری بود که من کردم تو رو سوزوندم از ریشه این آتیش همون روزه که دامن گیره ..»با نواختن گیتار فیروز ویسانلو جرا شد.

    «کی جای من اومده»، «بخند»، «هوایی شدی»،«خیلی دلم ازت پره»،«نرو» و«بارو بندیل»قطعاتی بود که پس از آن اجرا شد.

    پس از اجرای قطعه «من» با گیتار نوازی محسن یگانه، این هنرمند از اینکه در مقابل نوازنده های حرفه ای ارکسترش نوازندگی کرده است عذرخواهی کرد.

    اواسط برنامه؛ محسن یگانه در ضمن تشکر از مسئولین برگذاری جشنواره موسیقی فجر گفت: این روزها اتفاق های خوبی برای موسیقی افتاده است و نتیجه آن در آثار هنری دیده خواهد شد.
    خواننده البوم حباب قبل از اجرای قطعه «قرص خواب آور» که آن را دغدغه خود اعلام کرد گفت: اکثر شعرهای آهنگ هایم را خودم می گویم و در این باره انتقاد های زیادی شنیده ام. تعدادی از دوستان می گویند بعضی شعرها به من نمی آید اما زندگی فقط غصه نیست.

    حسن ختام کنسرت محسن یگانه ترانه «نشکن دلمو» بود که این خواننده در باره این اثرگفت:این کار قدیمی ترین کار من است که حدودا ۱۰گذشته ساخته شده است. هیچ گاه فکر نمی کردم این کار در گذشته اینقدر معروف شود. خدا می داند در اینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما پشت من به دوستدارانی چون شما گرم است.

    فیروز ویسانلو، حسن فراهانی، سعید برادران، علی ثابت، مهران سراجیان ، مهران عباسی،وحید قاسمی،رامین زواری،مجتبی شکاری،بابک مالکی فر،علیرضا جعفریه،میثم مروستی اعضای گروهی بودند که در این کنسرت محسن یگانه را همراهی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=49800
       
    برچسب ها محسن یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *