×
×

اوایل فروردین ماه سال آینده

  • کد نوشته: 49363
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • حافظ ناظری اوایل فروردین ماه ۱۳۹۳ کنسرت بزرگ موسیقی کلاسیک ایرانی را با هدف معرفی فرهنگ و هنر اقوام کرد ایرانی در لس آنجلس برگزار می کند.
    +«یپاک چوپرا» فیلسوف و هنرمند جهانی کشور هندوستان است

    اوایل فروردین ماه سال آینده
  • 1523183_663125777082958_235184586_oموسیقی ایرانیان: حافظ ناظری اوایل فروردین ماه ۱۳۹۳ کنسرت بزرگ موسیقی کلاسیک ایرانی را با هدف معرفی فرهنگ و هنر اقوام کرد ایرانی در لس آنجلس برگزار می کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این خواننده و نوازنده موسیقی ایرانی نهم فروردین ماه سال آینده در تالار NOKIA THEATRE شهر لس آنجلس قطعاتی را اجرا خواهد کرد. در این کنسرت شهرام ناظری خواننده حماسی موسیقی ایرانی و دیپاک چوپرا فیلسوف و هنرمند جهانی کشور هندوستان حافظ ناظری را همراهی خواهند کرد.

    دیپاک چوپرا، فیلسوف و پزشک هندی‌‌تباری ست که تاکنو‌ن کارهای پژوهشی‌اش در زمینه‌ ارتباط جسم با روح و روان و همچنین آشتی دادن و پل زدن بین خرد غربی با خرد و اندیشه‌‌ شرقی انجام داده است.

    این فیلسوف از مولاناشناسان غیر ایرانی نیز به حساب می آید. «هدیه عشق» (A Gift Of Love) از معروف ترین آلبوم های موسیقی است که بر مبنای اشعار مولانا ساخته شده است.

    «سمفونی رومی» نام پروژه‌ جدید حافظ ناظری است که در ادوار مختلف آن سعی دارد با ترکیب موسیقی ملی ایران و موسیقی کلاسیک غرب، گونه‌ جدیدی از موسیقی را معرفی کند که می‌توان نام «موسیقی فراکلاسیک ایرانی» را روی آن گذاشت. نام این پروژه نمادی است از آمیزش فرهنگ شرق و غرب. واژه‌ سمفونی نیز به عنوان سمبل فرهنگ موسیقایی غرب برگرفته از واژه‌ سمفونیا و مولانا به عنوان اسطوره و سمبل فرهنگ مشرق زمین است.

    اثر شماره یک «سمفونی رومی» با نام «بُعد یازدهم» که حافظ ناظری چیزی حدود ۱۰ سال برای ساخت و تولید آن وقت صرف کرده است، پس از تکمیل مراحل تولید و ساخت آن تا اواخر امسال به صورت همزمان در ایران و جهان منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=49363
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *