×
×

کنسرت گروه میراث با تلفیقی از تئاتر، موسیقی و روایت‌گری به صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 49195
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه ˝میراث˝ به سرپرستی آرش قاسمی با تلفیقی از تئاتر، موسیقی و روایت‌گری در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌رود. آرش قاسمی، آهنگساز و سرپرست گروه “میراث” در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: گروه “میراث” در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌رود و قرار است ۲۹ بهمن ماه […]

  • گروه ˝میراث˝ به سرپرستی آرش قاسمی با تلفیقی از تئاتر، موسیقی و روایت‌گری در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌رود.

    آرش قاسمی، آهنگساز و سرپرست گروه “میراث” در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: گروه “میراث” در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌رود و قرار است ۲۹ بهمن ماه سال جاری ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اریکه ایرانیان به اجرای برنامه بپردازد.

    این آهنگساز در ادامه بیان کرد: این کنسرت شامل شش فصل است که تلفیقی از تئاتر، موسیقی و روایت‌گری است و مانند سال‌های گذشته به شاهنامه فروسی می‌پردازد.

    سرپرست گروه میراث تاکید کرد: در این کنسرت امیر صادقی روایت‌گر است و ژاله صادقیان گویندگی این برنامه را بر عهده دارد، همچنین انوش معظمی بازیگر نقش آرش کمانگیر است.

    قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: این کنسرت شامل دو بخش است و عنوان فصل‌های این اجرا نیایش پروردگار، فرجام، روایت گران و نقالان شاهنامه، یادی از مهدی اخوان ثالث، داستان عاشقانه بهرام و آزاده، آرش کمانگیر (شعر از امیر صادقی) و وطن است.

    آرش قاسمی درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت امین جهانگیری (سنتور)، امین رحیمی (نی)، مهدی کروندیان (تار)، داریوش آریان پور (تار)، حسین سجودی (تار)، پرستو مرادی (تارباس)، نیما حسین زاده (کمانچه)، میلاد بیات (کمانچه) و….. از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=49195
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *